Turussa on ehkäisyneuvola, jossa saa käydä kahden vuoden sisällä synnyttäneet tai alle 25-vuotiaat (muistaakseni). Joten kaikki ei pääse. Terveyskeskuksen kautta en ole kuullut kenenkään koskaan menneen gynelle, mä luulen ettei Turussa ole muita vaihtoehtoja kuin tuo ehkäisyneuvola tai yksityinen. Korjatkaa jos olen väärässä .Eikö se ole ilmasta, kun käy terveyskeskuksen gynellä vai mikä perheneuvola se on.
Ok, kiitos. Ehkä sitten mietin tuota vaihdosta kuitenkin vielä Kiitos muillekkin!Ei medisonar ole kalliimpi kuin Pulssi. Saman hintaisia ne suunnilleen on ja sitä paitsi pulssissa on hirveen likaisen oloista, mitä medisonarissa ei ole.
Terveyskeskuksesta saa kyllä lähetteen tyksiin gynelle jos on jotain vaivaa mut perustarkastuksiin ei pääse.Turussa on ehkäisyneuvola, jossa saa käydä kahden vuoden sisällä synnyttäneet tai alle 25-vuotiaat (muistaakseni). Joten kaikki ei pääse. Terveyskeskuksen kautta en ole kuullut kenenkään koskaan menneen gynelle, mä luulen ettei Turussa ole muita vaihtoehtoja kuin tuo ehkäisyneuvola tai yksityinen. Korjatkaa jos olen väärässä .
Eikö oikeasti pääse? Kun tyksissä olen "hoidossa" käynyt ja totesivat hoidon päätyttyä, että tän jälkeen kuulun kunnalliselle puolelle. Kunnalliseen en vielä ole pyrkinyt, mutta kai sinne pitää päästä siinä missä muutenkin lääkäriin?Terveyskeskuksesta saa kyllä lähetteen tyksiin gynelle jos on jotain vaivaa mut perustarkastuksiin ei pääse.