Turkulaiset ja lähellä asuvat!!!

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";22018136]Muuten, miksi ihmeessä tämä palsta ei anna käyttää nimimerkkiä "ap" ilman rekisteröitymistä???[/QUOTE]

Onkohan palsta tullu niin viisaaksi,että tunnistaa,jos se on jo jonkun oikea nimimerkki..?En tiedä,mutta joku aika asiasta vikistiin runsaastikin kun kaikki ei tajunnu mikä on ap tai miksi ap on niin monessa eri ketjussa kertomassa asioitaan.

Niin ja itse käyn Mehiläisessä gynellä.
 
"vieras"
Mulla on yks hyvä gyne ollut, mikä on mielestäni hyvä. Ottaa vastaan näissä kummassakin. Tiedättekö, että jos vaihataa lääkäriasemaa, mutta on kuitenkin sama lääkäri niin saako lääkäri siirtää asiakkaan tietoja asemalta toiselle tai suostuuko ne siihen?
 
[QUOTE="vieras";22018249]Mulla on yks hyvä gyne ollut, mikä on mielestäni hyvä. Ottaa vastaan näissä kummassakin. Tiedättekö, että jos vaihataa lääkäriasemaa, mutta on kuitenkin sama lääkäri niin saako lääkäri siirtää asiakkaan tietoja asemalta toiselle tai suostuuko ne siihen?[/QUOTE]

Ei saa.Tiedot pysyy talon sisällä vaikka lääkäri suhais mihin.Tai no yhtiön sisällä,eli Turussa jos käy Mehiläisessä niin tiedot näkyy sitten myös Helsingissä jos on luvan siihen antanut,että tallentavat tiedot tietokantaan.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";22018249]Mulla on yks hyvä gyne ollut, mikä on mielestäni hyvä. Ottaa vastaan näissä kummassakin. Tiedättekö, että jos vaihataa lääkäriasemaa, mutta on kuitenkin sama lääkäri niin saako lääkäri siirtää asiakkaan tietoja asemalta toiselle tai suostuuko ne siihen?[/QUOTE]

Saatko sä mainita kuka? Vaikka nimikirjaimet tai jotain mistä tunnistais? Mulla on haussa mihin ja kenelle menisin. Viimeksi käynyt opiskelijaterveydenhuollossa. Ei mitään hajua missä kannattaa käydä.
 
Saraldo
Eikö se ole ilmasta, kun käy terveyskeskuksen gynellä vai mikä perheneuvola se on.
Turussa on ehkäisyneuvola, jossa saa käydä kahden vuoden sisällä synnyttäneet tai alle 25-vuotiaat (muistaakseni). Joten kaikki ei pääse. Terveyskeskuksen kautta en ole kuullut kenenkään koskaan menneen gynelle, mä luulen ettei Turussa ole muita vaihtoehtoja kuin tuo ehkäisyneuvola tai yksityinen. Korjatkaa jos olen väärässä :).
 
mama x
Suosittelen sulle Varsinais-suomen lääkäripalvelua Kaarinassa, hinta 80e Kelakorvausten jälkeen ja sen saa heti. ite kävin siellä alkuraskauden ultrassa ja tykkäsin palvelusta siellä!
 
cxccx
Turussa on ehkäisyneuvola, jossa saa käydä kahden vuoden sisällä synnyttäneet tai alle 25-vuotiaat (muistaakseni). Joten kaikki ei pääse. Terveyskeskuksen kautta en ole kuullut kenenkään koskaan menneen gynelle, mä luulen ettei Turussa ole muita vaihtoehtoja kuin tuo ehkäisyneuvola tai yksityinen. Korjatkaa jos olen väärässä :).
Terveyskeskuksesta saa kyllä lähetteen tyksiin gynelle jos on jotain vaivaa mut perustarkastuksiin ei pääse.
 
"vieras"
Terveyskeskuksesta saa kyllä lähetteen tyksiin gynelle jos on jotain vaivaa mut perustarkastuksiin ei pääse.
Eikö oikeasti pääse? Kun tyksissä olen "hoidossa" käynyt ja totesivat hoidon päätyttyä, että tän jälkeen kuulun kunnalliselle puolelle. Kunnalliseen en vielä ole pyrkinyt, mutta kai sinne pitää päästä siinä missä muutenkin lääkäriin?
 
cxccx
[QUOTE="vieras";22018479]Eikö oikeasti pääse? Kun tyksissä olen "hoidossa" käynyt ja totesivat hoidon päätyttyä, että tän jälkeen kuulun kunnalliselle puolelle. Kunnalliseen en vielä ole pyrkinyt, mutta kai sinne pitää päästä siinä missä muutenkin lääkäriin?[/QUOTE]

Niin, terveyskeskuslääkärille kyllä pääsee "tarkastukseen" mut ei ne laita gynelle lähetettä jollei oo mitään vaivaa.
 

Yhteistyössä