Turkulaiset hoi!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pesky Pixie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pesky Pixie

Aktiivinen jäsen
11.09.2008
26 526
2
36
Missä kohtaa föri tarkalleen ottaen on? :D Siis tiedän paikan noin summittain, mutta yritän katsoa nyt kartasta, miten pitkä matka on Sigyn-salilta (konservatiorista) toiselle puolen jokea Manillaan. Eniro antaa ohjeeksi mennä Martinsillan kautta, mutta sitä ennenhän on föri :) Sillä vois mennä yli, onko Sigyn-salilta pitkä matka förille?

Ei Sigyniltä pitkää matkaa förille ole... Olisko pari sataa metriä, ja föriltä vielä vähemmän Manillaan. Föri ei kylläkään kulje iltamyöhällä, olisko kympin maissa viimeset "reissut". Korjatkaa jos olen väärässä, edellisestä käyntikerrasta on vierähtänyt tovi :)

[QUOTE="vieras";26335657]Ei Sigyniltä pitkää matkaa förille ole... Olisko pari sataa metriä, ja föriltä vielä vähemmän Manillaan. Föri ei kylläkään kulje iltamyöhällä, olisko kympin maissa viimeset "reissut". Korjatkaa jos olen väärässä, edellisestä käyntikerrasta on vierähtänyt tovi :)[/QUOTE]

No silleen mä ajattelin, että se on ihan siinä vieressä muistaakseni :) No sillä sitten :) jeiiii, kiitos avusta :) Ihan päivällä olen menossa, huomenna on pikainen siirtyminen balettiharjoituksista toisiin ja kun molemmissa paikoissa on varmaan pysäköintiongelmat melkoiset niin me mennään kävellen :D

Muoks: kattelin tuolta turun sivuilta, että liikkuis tuo föri 6-23 välisellä ajalla :)

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;26335683:
mun muistaakseni föri kulkee viimisen kerran n.23.00 aikoihin- saatan kyllä muistaa väärin, mut näin muistaisin kun kaveri oli förikuskina...

Joo se ei oo ongelma :xmas: Mä yritän nyt vaan mielessäni paikantaa sitä tuohon kartalle jota tuijotan :D no mut ei siinä mitään, kun tiedän et se ennen Martinsiltaa kuiteskin on

• Tykkää
Reactions: jassåå
[QUOTE="vieras";26335749]Oikeinkirjoitus kunniaan :D Mutta etköhän ymmärtänyt silti ;)[/QUOTE]

Ahaa okei :D Kiitos. :D Vähän aikaa piti tavata, että mikä siinä meni vikaan :xmas: mut sehän on ihan vieressä, loistojuttu, balettisiirtymissuunnitelma valmis.

Yhteistyössä