Turku vitsi :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Nunna astui bussiin ja sanoi kuskille: "Kuolen kohta ja haluaisin saada kerran miestä.
Mutta minun pitää olla neitsyt kuollessani, joten vain anaaliyhdyntä käy. Ja miehen pitää olla vapaa,
ettei hän tee huorin." Kuski vie nunnan peräpenkille ja hoitaa homman. Pukilta noustuaan kuski sanoi:

"Valehtelin. Olen naimisissa ja kolmen lapsen isä. "Nunna oikoi helmojaan ja sanoi: "Minäkin valehtelin.

Olen Raimo ja menossa Turkuun naamiaisiin..."

:laugh:

Hahaaa!

mulla on kanssa pari Turkuvitsiä.

Mies joutui haaksirikkoon ja ajautui autiolle saarelle. Siellä hän sitten pyrki syömään kookoksia ja hämähäkkejä henkensä pitimiksi. Kuukaudet kuluivat, vaihtuivat vuosiksi. Mies kuihtui ja kuihtui. Taivaalla näkyi harvakseltaan reittikoneita, mutta kymmenessä kilometrissä lentäville koneille on turha huitoa.

Eräänä aamuna mies sitten havahtui siihen, että ohi lipui pieni matkustajalaiva. Voiko tämä olla totta, mies hämmästeli eikä voinut uskoa asiaa todeksi. Hän haparoi jalkeille, ja samaan aikaan laivasta huudettin: "Hei kaveri, oletko kunnossa?" Siihen turkulainen vastasi: "Ai mää vai?"

Tonen turkulaisvitsi. Turkulaismies meni autokauppaan ja kysyi, onko käytettyjä Nissaneita. Myyjä totesi, että on täällä toi SUNNY. Siihe turkulainen: "Ai onk tää mun ny?

chef oli kerran saanut sihteerin työpaikan Turkulaisesta kananmunafirmasta. Ainoana edellytyksenä työlle oli, että osasi puhua ruotsia. Ensimmäisenä työpäivänä firman johtaja päätti kokeilla, mitä blondi oikein osasi. Johtaja soitti kännykästään omaan toimistoonsa ja puhelimesta vastasi vieno ääni:
-Turun muna, Åbo kickel, hyvää päivää!

Tamperelainen, helsinkiläinen ja turkulainen olivat lääkärin odotushuoneessa, kun heille ilmestyi hyvä haltia.
Saatte jokainen yhden toiveen, lupasi haltia. Ensiksi toivoi tamperelainen.
- Minulla on sydänvika, haluaisin parantua. Hän parani.
Sitten toivoi helsinkiläinen:
- Minulla on todettu syöpä, voisitko parantaa minutkin. Hänenkin toiveensa toteutui.
Sitten tuli turkulaisen vuoro.
- Minä kun nyt olen tässä pyörätuolissa ja liikuntakyvytön, niin jos voisit tuoliin uudet renkaat laittaa

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
chef oli kerran saanut sihteerin työpaikan Turkulaisesta kananmunafirmasta. Ainoana edellytyksenä työlle oli, että osasi puhua ruotsia. Ensimmäisenä työpäivänä firman johtaja päätti kokeilla, mitä blondi oikein osasi. Johtaja soitti kännykästään omaan toimistoonsa ja puhelimesta vastasi vieno ääni:
-Turun muna, Åbo kickel, hyvää päivää!

Muuten hyvä mutta sellaista sanaa ei ole kuin kickel. Se on snoppen.

Yhteistyössä