Turku-Salo

\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.06.2005 klo 17:22 kangasajuruoho kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.06.2005 klo 17:19 Honostooppari kirjoitti:
Eikös siellä oo se kahvila/ravintola? Ainakin joskus on ollu :whistle:
juu, niinpäs onkin! =)
En vaan tiedä miten on auki, enkä muista sen paikan nimeä :whistle: Ottaiskos joku selvää että onko se auki ja mihin asti. Ei tuu sielläpäin normaalisti liikuttua niin...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.06.2005 klo 17:26 Honostooppari kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.06.2005 klo 17:22 kangasajuruoho kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.06.2005 klo 17:19 Honostooppari kirjoitti:
Eikös siellä oo se kahvila/ravintola? Ainakin joskus on ollu :whistle:
juu, niinpäs onkin! =)
En vaan tiedä miten on auki, enkä muista sen paikan nimeä :whistle: Ottaiskos joku selvää että onko se auki ja mihin asti. Ei tuu sielläpäin normaalisti liikuttua niin...
ÄÄH! se "krouvi" on maanantaisin suljettu... :(
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.06.2005 klo 17:28 kangasajuruoho kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.06.2005 klo 17:26 Honostooppari kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.06.2005 klo 17:22 kangasajuruoho kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.06.2005 klo 17:19 Honostooppari kirjoitti:
Eikös siellä oo se kahvila/ravintola? Ainakin joskus on ollu :whistle:
juu, niinpäs onkin! =)
En vaan tiedä miten on auki, enkä muista sen paikan nimeä :whistle: Ottaiskos joku selvää että onko se auki ja mihin asti. Ei tuu sielläpäin normaalisti liikuttua niin...
ÄÄH! se "krouvi" on maanantaisin suljettu... :(
Muutkin kuin minä pitää putiikkinsa maanantaina kiinni :headwall:
Miten pitkään se on arkisin auki? Jos siirrettäis päivällä eteenpäin, tosin sitten klo 18.00.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.06.2005 klo 17:33 Honostooppari kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.06.2005 klo 17:28 kangasajuruoho kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.06.2005 klo 17:26 Honostooppari kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.06.2005 klo 17:22 kangasajuruoho kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.06.2005 klo 17:19 Honostooppari kirjoitti:
Eikös siellä oo se kahvila/ravintola? Ainakin joskus on ollu :whistle:
juu, niinpäs onkin! =)
En vaan tiedä miten on auki, enkä muista sen paikan nimeä :whistle: Ottaiskos joku selvää että onko se auki ja mihin asti. Ei tuu sielläpäin normaalisti liikuttua niin...
ÄÄH! se "krouvi" on maanantaisin suljettu... :(
Muutkin kuin minä pitää putiikkinsa maanantaina kiinni :headwall:
Miten pitkään se on arkisin auki? Jos siirrettäis päivällä eteenpäin, tosin sitten klo 18.00.
Ja kuuteen se vain muulloinkin on...tilausravintolana toimii sen jälkeen...MUTTA, joa aurinko pilkistää, niin eihän meillä hätää ole...ja jos pahalta näyttää, niin sovitaan jo aiemmin kuivempi kohde...
 
Piknik-tapaaminen maanantaina 27.6 Halikon Rikalanmäessä klo 16.00-20.00, lapset mukaan. Etana ja sammakko olivat sitä mieltä että silloin on poutaa.
:attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: :attn: B) B) B) B) B) B) B) B) B) B) B) B) B) B) B) B) B) B) B) B) B) B) B) B) B) B) B) B) B) B) :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave:

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.06.2005 klo 22:09 Honostooppari kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.06.2005 klo 22:05 miikuli kirjoitti:
Jos liikkuminen onnistuu hyvin,niin mukana ollaan!!

ja jokainen ottaa omaa evästä,vai mennäänkö "nyyttäri" meiningillä... =)
Enpä tullu ajatelleeks, pääasia kuitenkin että syömistä on :p
niimpä...kukas sitä nyt "tyhjin"vatsoin...tai kuivin suin...
 
väyrynen
Saakos sitä vielä "ilmoittautua" mukaan!!!? :attn:
Maanantai-ilta onkin sitten varattu MINULLE-isä saa tulla ajoissa töistä lasten ( HUOM. 12v., 10v. ja 4v.) kanssa... ;) :LOL:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.06.2005 klo 12:26 miikuli kirjoitti:
Ja mäkin meinasin perua...toi ilma näyttää niin synkältä,turvotus jaloissa taas nousussa...laiskotuttaa.miehelle olen intopiukkana kehunu tapaamisesta.Täytyy nyt funtsia tarkkaan... =) :\|
Eihän sinne sit taida tulla ketään :whistle: En viittis ajaa turhaan kun matkaa tulee edestakasin n.70 kilsaa
 
Missäs tarkalleen siellä sitten ollaan? Oon kyllä kävelly useemman kerran sitä "rikalantietä", mut en tiedä mihkä mun pitäis tulla. Sinne ihan mäenpäälle vai? Siitä kun se tie jatkuu sinne ylös? Ja voikohan sinne ottaa johonkin koiran kiinni, ku meidän täytyy tulla kuitenkin kävellen,ni ottaisin sen mielelläni mukaan :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.06.2005 klo 14:14 syysäiti kirjoitti:
Missäs tarkalleen siellä sitten ollaan? Oon kyllä kävelly useemman kerran sitä "rikalantietä", mut en tiedä mihkä mun pitäis tulla. Sinne ihan mäenpäälle vai? Siitä kun se tie jatkuu sinne ylös? Ja voikohan sinne ottaa johonkin koiran kiinni, ku meidän täytyy tulla kuitenkin kävellen,ni ottaisin sen mielelläni mukaan :)
Eiköhän sinne koiran kiinni saa. Nähdään vaikka siinä parkkipaikalla. Kahvilan edessä.

 

Yhteistyössä