TURKU! Onko kukaan ollut katsomassa Peppia Kuralassa? Millainen "katsomo"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä

Vieras
Ollaan menossa katsomaan tuota Peppi Pitkätossua tuonne Kuranal Kylämäkeen, mutta säätila näyttää kovin sateiselta? Minkälainen katsomo siellä on? Istutaanko maassa/penkeillä? Vinkkejä vaatetukseen kiitos :)

Tänään ei kannata mennä, koska ei ole esitystä :). Huomenna kyllä ja koko loppuviikon sitten.

Katsomo on täysin avonainen, penkit sentään on. Ja jos on kovin aurinkoista, niin katsomo on valitettavasti niin että aurinko paistaa porottaa siihen suoraan, joten lippalakkeja, aurinkolaseja, aurinkorasvaa tms... Jos sataa kovasti, esitys voidaan joutua perumaan, eli kannattaa varmistaa vielä teatterin puhelimesta jos on sateista.

Tervetuloa katsomaan!

No onhan tuossa vielä keskiviikko, perjantai ja sunnuntai :). Tää on pieni ongelma, että kun esitykset on kaksi viikkoa putkeen, niin puskaradio kautta toimiva mainonta on auttamatta myöhässä :(.

Alkuperäinen kirjoittaja sisäpiiriläinen:
No onhan tuossa vielä keskiviikko, perjantai ja sunnuntai :). Tää on pieni ongelma, että kun esitykset on kaksi viikkoa putkeen, niin puskaradio kautta toimiva mainonta on auttamatta myöhässä :(.

Kyllä mä luulen että nuo välipäivät pitää olla ihan vaan kotona koska pitää mun välillä olla vauvankin kanssa. Varisnkin tuo Puuhamaapäivä menee kokonaan ilman vauvaa, kun hän jää kotiin.

Alkuperäinen kirjoittaja sisäpiiriläinen:
Tänään ei kannata mennä, koska ei ole esitystä :). Huomenna kyllä ja koko loppuviikon sitten.

Katsomo on täysin avonainen, penkit sentään on. Ja jos on kovin aurinkoista, niin katsomo on valitettavasti niin että aurinko paistaa porottaa siihen suoraan, joten lippalakkeja, aurinkolaseja, aurinkorasvaa tms... Jos sataa kovasti, esitys voidaan joutua perumaan, eli kannattaa varmistaa vielä teatterin puhelimesta jos on sateista.

Tervetuloa katsomaan!

OK, kiitos :) Huomenna ollaankin menossa. Varaudun tässä vain jo ennakkoon. Toivotaan ettei sade yllätä :)

Kiitos ap, kivaa oli myös meillä esiintyjillä kun oli tähän mennessä paras yleisö... Jännää että vaikka sadetta riitti iltapäivällä, niin koko esityksen ajan ilma parani paranemistaan :). Itse selvisin pelkällä nilkan nyrjähtämisellä liejuisessa maassa, pahempiakin voisi noissa olosuhteissa tapahtua. Ja tosiaan, yleisö oli aivan mahtava pitkästä esityksestä huolimatta <3 <3 <3 !

Yhteistyössä