turku ja lähialueet!!!!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.07.2006 klo 13:20 niinuska kirjoitti:
moi! mekin kaipailtaisiin uusia kavereita, äiti 18 v ja tyttö kohta 1 vuotta. asutaan varissuolla. mun sähköposti on niina_viitanen@luukku.com, kirjottele sinne jos kiinnostuit :)
Moikka! Me myös Varissuolaisia. Mä oon 24v. ja poika 9kk2vk. Myös isi 24v. ja 2kissaa kuuluu perheeseen. =)
 
potu
vasaramäessä olisi äiti 27 ja poika 10/05..vailla mukavaa kävely ja puisto seuraa..yms..asuttu turussa 1,5v...eli ei ole liikaa ystäviä:(laita postia tai meseillään:)katja_hellsten@hotmail.com
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.07.2006 klo 20:31 potu kirjoitti:
vasaramäessä olisi äiti 27 ja poika 10/05..vailla mukavaa kävely ja puisto seuraa..yms..asuttu turussa 1,5v...eli ei ole liikaa ystäviä:(laita postia tai meseillään:)katja_hellsten@hotmail.com
Täällä 24 vee äiti ja poika 8 kk. Pikkuhiljaa tarvisi poikakin jo leikkikavereita ja äiti lenkkeily/kahvittelu yms. seuraa. Eli jos vielä etsiskelet niin laita postia piipilainen82@hotmail.com
 
Heippa!! Jos vielä mahtuu joukkoon,niin se olisi mahtavaa!! Oon 22v.yh-äippä ja tytär on 1v8kk. Asustellaan Naantalissa ja uusia kavereita olis hakusessa.. KAIKKI saa kirjoitella,ja olis mukava vaikka kahvitellakin.. :wave: TigerLiLy007@luukku.com
 

Yhteistyössä