Mikset?Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Itse en tykännyt alueesta. Monet kyllä tykkää.
Kukolantieltä ollaan katseltu, koulu ja pk olisi ainakin lähellä?Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Ihan kiva yleisesti ottaen.
Kaukana kaikesta, palvelut huonohkot ja päivähoitotilanne kaoottinen. Mutta luonnonkaunis. Ruuhkaa sillalla aamuisin ja iltapäivisin.
Vuokratalot levottomia.
Eli riippuu ihan siitä minnepäin siellä muuttaisitte...
Päiväkodin varaan ei kannata laskea. Paikkoja ei riitä läheskään kaikille, joten iso osa kuskaa lapsensa muualle Turkuun hoitoon.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kukolantieltä ollaan katseltu, koulu ja pk olisi ainakin lähellä?Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Ihan kiva yleisesti ottaen.
Kaukana kaikesta, palvelut huonohkot ja päivähoitotilanne kaoottinen. Mutta luonnonkaunis. Ruuhkaa sillalla aamuisin ja iltapäivisin.
Vuokratalot levottomia.
Eli riippuu ihan siitä minnepäin siellä muuttaisitte...
Levotonta aluetta noiden vuokratalojen vuoksi. Jos etsitte asuntoa niin ostakaa sieltä omakotitalo rauhallisemmalta puolelta.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mikset?Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Itse en tykännyt alueesta. Monet kyllä tykkää.
Jep. Tytön kaverikin on puolisen vuotta jo odotellut hoitopaikkaa sieltä. Käy Haritussa pk:ssa nyt.Alkuperäinen kirjoittaja suvi:Päiväkodin varaan ei kannata laskea. Paikkoja ei riitä läheskään kaikille, joten iso osa kuskaa lapsensa muualle Turkuun hoitoon.
Kateelliset kenelle?Alkuperäinen kirjoittaja as:hyvä paikka
tääl taas kateelliset on äänes.....
Mikähän kommentti nyt niin kateutta huokui.Alkuperäinen kirjoittaja as:hyvä paikka
tuttavantutavantuttava...Alkuperäinen kirjoittaja wonderi:Mikähän kommentti nyt niin kateutta huokui.Alkuperäinen kirjoittaja as:hyvä paikka
Itse en tunne seutua lainkaan, mutta minulla on juuri tuollainen mielikuva alueesta yhden tuttuperheen kokemusten kautta kuin kommenteissa on tullut ilmi.
tuttavantutavantuttava...Alkuperäinen kirjoittaja wonderi:Mikähän kommentti nyt niin kateutta huokui.Alkuperäinen kirjoittaja as:hyvä paikka
Itse en tunne seutua lainkaan, mutta minulla on juuri tuollainen mielikuva alueesta yhden tuttuperheen kokemusten kautta kuin kommenteissa on tullut ilmi.
Me asuttiin vuosi ja sinä aikana näki kyllä aivan tarpeeksi. mieluummin asun tässä jokirannassa.Alkuperäinen kirjoittaja as:tuttavantutavantuttava...Alkuperäinen kirjoittaja wonderi:Mikähän kommentti nyt niin kateutta huokui.Alkuperäinen kirjoittaja as:hyvä paikka
Missä siellä on vuokrarivareita?Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Mä voisin asua Kaistarniemessä.
Mutta ne vuokrarivarit kiertäisin kaukaa. Olen kuullut niistä ihan järisyttävän paljon huonoa, ja sinne kaikki epäilyttävä aines on näiltä nurkiltakin muuttanut.
Ilman autoa en asuisi Hirvensalossa.
siellä täällä ympäri saarta on noita vuokrarivareita. Killivuorenkatu on yksi pahimpia.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Missä siellä on vuokrarivareita?Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Mä voisin asua Kaistarniemessä.
Mutta ne vuokrarivarit kiertäisin kaukaa. Olen kuullut niistä ihan järisyttävän paljon huonoa, ja sinne kaikki epäilyttävä aines on näiltä nurkiltakin muuttanut.
Ilman autoa en asuisi Hirvensalossa.
Meillä on kaksi autoa, se ei ole ongelma
Asutaan nytkin meren rannalla (Vaasan lähellä) ja haluttais uudessakin paikassa lähelle merta, näköalaa ei tarvitse olla mutta se meren tuntu.
Kukolassa ja Haarlassa ainakin on kaupungin vuokrataloja, en tiedä onko muilla vuokrafirmoilla myös.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Missä siellä on vuokrarivareita?
Meillä on kaksi autoa, se ei ole ongelma
Asutaan nytkin meren rannalla (Vaasan lähellä) ja haluttais uudessakin paikassa lähelle merta, näköalaa ei tarvitse olla mutta se meren tuntu.