Turkkilaisten kanssa seurustelevat/namisissa olevat?

  • Viestiketjun aloittaja <3 :)
  • Ensimmäinen viesti
<3 :)
On käynyt hieman hassusti tälle tytölle..totaallisesti vei jalat alta turkkilainen mies, vaikka tälläistä en koskaan kuuna päivänä ole edes pitänyt mahdollisena.
Nyt tietenkin hänen uskonto hieman saa minut ajattelemaan..joten te joilla on oikeata tietoa ja kokemusta,olisin kiinnostunut kuulemaan kaikesta.
Onko totta että monet on neitsyitä avioliittoon saakka? Mitä he ajattelevat yleensä meistä suomalaisista?
ihan kaikki info kiinnostaa.
 
"argh"
Sanoisin että jos on muslimi, niin varo!

Itse tunnen yhden puolturkkilasen, ja hän on kyllä niin hot hot hot, että aivan varmasti vetää jalat alta aika monelta naiselta. Noissa etelän miehissä on vain sitä jotain :D
 
Turkkilaiset eivät ota uskontoaan hirvittävän vakavasti, vaikka lähes kaikki ovatkin muslimeja. Atatürk erotti tehokkaasti uskonnon valtiosta kun kalifaatin aikaan ne olivat yksi ja sama asia. Viime aikoina tosin uskontokin on luikerrellut takaisin politiikkaan.
 
<3 :)
Mutta entä nämä jotka ovat neitsyitä ja sanovat että voivat mennä naimisiin vain muslimin kanssa? Ottavatko tälläiset uskonnon eri tavalla?
itse ateistina tämä uskonto on aika iso asia. :/
 
Abdi
Kannattaa tutustua sharia-lakiin, sieltä löytyvät muslimiavioliittojen säännöt. Mies on esimerkiksi ehdoton perheen pää ja sinun huoltajasi. Aivan yksittäisenä esimerkkinä sinun on velvollisuus antaa miehelle seksiä aina silloin kuin tämä haluaa, ja jos kieltäydyt niin mies saa lyödä sinua kepillä.
 
iiiidiootti.
Mutta entä nämä jotka ovat neitsyitä ja sanovat että voivat mennä naimisiin vain muslimin kanssa? Ottavatko tälläiset uskonnon eri tavalla?
itse ateistina tämä uskonto on aika iso asia. :/
No vittu jos joku sanoo että voi mennä vaan muslimin kanssa naimisiin, niin mitä vittu luulet? Että se rakastuu suhun niin paljon, että jättää oman uskontonsa ja perheensä hylkää hänet? Vittu ei. Ei se sun kanssa naimisiin mene, ellet sinä käänny muslimiksi. Älä nyt oikeesti ole noin tyhmä! Onko tää sun turkkilainen ihastukses Suomessa asuva vai Turkissako asuu? Unohdat vaan sen niin kaikki menee hyvin.
 
"vvvv"
Turkissa on perheitä, jotka nauravat uskonnolle eivätkä ole ikinä käyneet moskeijassa.
Mutta sielä on myös nii takapajuista muslimiväkeä et ei tosikaan.
Johan sielä viime viikolla mikä-lie pääministeri ajoi lakia, ettei nainen saa hymyillä vieraalle miehelle.
 
XyXyXy
Jos olet turistipaikassa mieheesi törmännyt niin voit olla varma ettei mikään neitsyt ole. Takapajuisissakaan paikoissa miehet harvemmin on neitsyitä, naisilta sitä taas odotetaan.

Uskonto vaikuttaa varmasti suhteeseenne. Selvitäpäs nyt ensin että miten tärkeä uskonto hänelle on. Muslimimies saa mennä naimisiin kristityn naisen kanssa, mutta musliminainen saa mennä naimisiin vain muslimin kanssa. Lapsista tulee muslimeja.
Niin ympäripyöreitä kirjoitat ja kyselet ettei noihin voi yksiselitteisesti vastata, ellet kerro tarkemmin missä esim. mies asuu nyt, missä tapasitte, mistä osaa Turkkia kotoisin, jne.
 
Kerrot niin epäselvästi tilanteestasi, joten on hieman hankala kommentoida mitään.

Itse olen siis naimisissa turkkilaisen miehen kanssa. Tavattiin Suomessa viitisen vuotta sitten ja meillä on 2-vuotias poika.

Mieheni on ateisti, joten islamilaisuus ei näy mitenkään meidän arjessa.
 
vaimo ja äiti jo vuosien ajan
Melkein on sama kuin jos kysyisit: "Tapasin ruotsalaisen miehen, haluaako hän minun olevan neitsyt/kokenut/blondi/whatever…"

Yksilöitä siellä Turkissa on ihmiset niin kuin täälläkin. Yleensä ottaen koulutus on huonompaa ja sivistystä vähemmän, uskonto on eri kuin meillä. Joten todennäköisyys sille, että uskonnon mukaan eletään - tai jotain mielestäsi "hölmöjä" uskomuksia/tapoja/odotuksia on - on suurempi. Juuri mitään muuta ei voi sanoa.

Itsellä pitkälle toistakymmentä vuotta takana idästä kotoisin olevan kanssa, jonka tapasin rantalomalla. Islam ei vaikuta meidän elämäämme mitenkään.

Parasta kun juttelet miehen itsensä kanssa.
 

Yhteistyössä