TURKKIIN PIENTENLASTEN KANSSA..turvallista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja anselmi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

anselmi

Uusi jäsen
27.08.2005
21
0
1
Olemme lähdössä ensiviikon torstaina turkkiin (eteläturkin turistialueelle, en muista nyt nimeä..) lapset: 4v ja 1,5 v. tytöt ja 4,5kk:n ikäinen poikavauva... Minua hirvittää lähteä..eikö täällä turkissa ole ollut levottomuuksia?? ja miten käytännön asiat lasten kanssa, esim. ruuan ja maitopullojen lämmitykset...?????
KERTOKAA KOKEMUKSIA!! Lähdemme miehen kotiväen kanssa...joku halpa äkkilähtö..eikä päästä varmaan edes anoppiloitten kans samaan paikkaan... Niin, ja jonku ruotsalaisen matkayhtiön matka...eli ite melko kielitaidoton....

MITEN VAUVA JA PIKKULAPSET OIS HELPPO KUVATA (PASSIKUVA)? ..ei varmaan onnistu kuvauttaa automaatissa...

AUTTAKAA, MEINAA PANIIKIN ISKEÄ :o :whistle: :whistle:

Lapsi on helppo kuvauttaa automaatissa, kun otat itsesi ja lapsen väliin ison valkean paperin tms ja pidät lasta sylissä, kohti kameraa.

Ja onhan Turkissakin vauvoja... eli kyllä pärjää. Sisko hyppää lapsineen siellä jatkuvasti.

Mä en lähtis Turkkiin ja vähiten pienten lasten kanssa. Kerran olen käynyt - hygieniataso järkytti. Ja siihen päälle kaikki levottomuudet. Toki on paljon niitä, jotka palaa Turkkiin yhä uudelleen. :)

passihakemukset on jätetty, valmiit torstaina aamupäivällä. LENTO LÄHTEE PERJANTAINA...kirjotin väärin, ku mein pitää lähtä jo torstai iltana liikenteeseen..mummolaan meinaan, ja sieltä sit pe aamuna kentälle.

Mua kyl kans pelottaa lähtä sinne...mut nyt on sellanen tilaisuus...nii ei kai se auta ku mennä..pappa betalar ;) toivottavasti vielä tullaan takasi :whistle:

Yhteistyössä