Turkilmas!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja utelias
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei ole nikkiä. Käyn tosi harvoin täällä. Eilen etsein kakkuohjeita netistä ja päädyin tänne. :) Jotenki sitten jumittauduin lueskelemaan näitä juttuja...

Joo tosiaan niinä hurjina mopovuosina kuljettiin samoissa piireissä. Olen sua vuoden nuorempi. Liikuin paljon S:n, P:n, A:n jne kanssa. En viitsi nimiä tänne laittaa. Muistuuko mitään mieleen. :)

Onhan mulla isosisko. Ja muutkin meni oikein. Seurustelin silloin K:n kanssa (lempinimi tää K). Mitä kuuluu? Enpä olisi arvannut että kakkuhaku reissulla törmään tuttuihin... :) :)

Tulipa vähän pidempi tauko, mutta jatketaan... :) Sullahan on toinen lapsista sitten ihan pikkuinen, voi söpöä. Minkäs ikäinen sun toinen on? Vai asuu S naapurissa, oliko ihan yhteensattumaa? Sano S:lle terkkuja, ja paljon onnea tulevasta nyytistä. :)

Itse asustan Porissa, lähellä vanhoja kotikontuja. Mulla on kaksi lasta, tyttö ja poika, ja kyllähän tuo mieskin tosta vierestä löytyy. Päivät menee ihan töissä käyden ja perusarkea pyörittäen. :)

No kyllähän tässä hymy herkässä itselläkin on, en tahdo mitenkään uskoa, että vahingossa tänne eksyin, ja vieläpä törmäsin vanhaan kaveriin... :)