Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:Tuli tuosta Helmin alotuksesta mieleen...
Että mäkin haluan olla jonkun muru:xmas:
Miten niin musta on tullut palsta-addikti.. :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Höbänä:Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:Tuli tuosta Helmin alotuksesta mieleen...
Että mäkin haluan olla jonkun muru:xmas:
Miten niin musta on tullut palsta-addikti.. :ashamed:
mäkin tahdon :snotty: :'(
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Minä oon kaikkien muru :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:Vappaehtoisia?
Tänään kaivattais erityisesti, koko päivä on mennyt jotenki pieleen... :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja Heila:Minä oon kaikkien muru :saint:
no juu... muru-nimi on varattu toisaalle mutta voit olla vaikka kultsi:hug: :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:Vappaehtoisia?
Tänään kaivattais erityisesti, koko päivä on mennyt jotenki pieleen... :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Höbänä:Alkuperäinen kirjoittaja imperial::hug: :hug:
:snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:Vappaehtoisia?
Toi WcAnkan muruttelu kuulostaa aika omituiselta.. Toisaalta hulluthan syöttävät niille pullaakin...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:Vappaehtoisia?
Toi WcAnkan muruttelu kuulostaa aika omituiselta.. Toisaalta hulluthan syöttävät niille pullaakin...![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:Vappaehtoisia?
![]()
Ni.... ajattale nyt, kun mä kulkisin himassa wc ankka kainalossa ja muruttelisin sitä =)
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:Vappaehtoisia?
![]()
Ni.... ajattale nyt, kun mä kulkisin himassa wc ankka kainalossa ja muruttelisin sitä =)