*turhis* Tapasin kouluaikaisen tuttavan, joka oli silloin ihastunut minuun

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pöljä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pöljä

Vieras
Silloin kouluaikoina (2005) tämä oli aika ruma ilmestys ja olin kyllä tälle ystävällinen, vaikka tiesin hänen kaipaavan enemmänkin.

Enivei.
Näin sen tyypin tällä viikolla ja voi jestas että se oli muuttunut 5 vuodessa ihan totaalisesti. Siitä oli tullut tosi komea mies. :p =)
Onnea hänelle saavutetusta hyvästä ulkonäöstä! Varmaan nyt riittää jo tyttöjä hänellekin. :heart:

Mäkin tapasin jokunen kesä sitten ala-asteelta tutun pojan, tai nyt jo miehen tietysti. Oli ruma hissukka sillon lapsena, mutta nyt en tunnistanut häntä ollenkaan. Oli komee kuin synti ja kroppa oli kokenu uskomattoman muodonmuutoksen. Joutu oikeen sanoon, että mä olen "se" ja itse olin ihan monttu auki. Yleensä tunnistan kyllä kaikki paljonkin jälkeenpäin.

Jotenkin aika noloa ettei joku mies ole kelvannut ap:lle ulonäkönsä takia. Vaikka joo, sama kävi minullekin nuorempana...*nolo*

Eräs tuttuni oli pöhöttyneen oloinen 14-vuotias, jolla ei ollut kunnon äänenmurrosta saati pituutta. Tapasin hänet 3 vuotta myöhemmin ja voi luoja...:o Siinä kalpeni omakin ukko. Tutusta oli kasvanut pitkälettinen, lihaksikas ja KOMEA nuorimies!!

Yhteistyössä