*turhis* Meille tulee kissanpentuja!

Me on jo yli vuosi odotettu että kisu-neiti sais pentuja, ja nyt on lopulta kisuli varsin pyöreässä kunnossa. Joulun aikaan pitäis pentujen syntyä. Me ollaan lasten kanssa ihan höperöissään onnesta! :heart: :D Ja taitaa mieskin ihan mielissään olla.
Jospa ne nämä kisun pennut edes yhtään helpottaisi vähäksi aikaa armotonta vauvakuumetta. ;)
 
Kutistunut
Ne on niin ihania :heart: Meillä kaks kertaa ollut kisunpentuja, toinen kerta oli kun vartosin omaa esikoista. Oi, ne pienet hurmurit sai mun täyden huomion =) Paijasin kuin omaa lastani :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:
Ne on niin ihania :heart: Meillä kaks kertaa ollut kisunpentuja, toinen kerta oli kun vartosin omaa esikoista. Oi, ne pienet hurmurit sai mun täyden huomion =) Paijasin kuin omaa lastani :D
Minäkin olen niin kissahöperö, että hössötän taatusti niiden kanssa aivan älyttömästi. :) Ja pitäis vielä työharjoitteluun keretä vuoden vaihteen jälkeen... ;)
 
Ne on niin pieniä ja suloisia ja hulvattomia. Isompia pentuja seuratessa menee aikaa ja koko ajan naurattaa.
Meillä on tuo oma kisunpentu jo kasvanut aika rontiksi, ikää 5kk mutta silti se on vaan vielä se lauman vauva.

 
Kutistunut
Alkuperäinen kirjoittaja Oonutsalo:
Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:
Ne on niin ihania :heart: Meillä kaks kertaa ollut kisunpentuja, toinen kerta oli kun vartosin omaa esikoista. Oi, ne pienet hurmurit sai mun täyden huomion =) Paijasin kuin omaa lastani :D
Minäkin olen niin kissahöperö, että hössötän taatusti niiden kanssa aivan älyttömästi. :) Ja pitäis vielä työharjoitteluun keretä vuoden vaihteen jälkeen... ;)
Mutta voit kuvitella kuinka itkin (ne hormoonit, raskaushormoonit..) kun pennut lähtivät uusiin koteihin :ashamed:

 
Meidän eka yhteinen kissa otettiin, kun lapsia ei vielä ollut, ja kyllä sitä jaksettiin hössöttää sen päiväunien kanssa. :LOL: Jos tuli vaikka lapsia kylään,kannoin sen nukkumaan rauhallisesi meidän sänkyyn, että "vauvan" hermosto sai kehittyä hyvin. :saint: On siitä kyllä kasvanutkin ihana persoona, joka on tosi ihmisrakas :heart: .
 
[
Mutta voit kuvitella kuinka itkin (ne hormoonit, raskaushormoonit..) kun pennut lähtivät uusiin koteihin :ashamed:

[/quote]

Voin kuvitella! Meillä kotona oli ennen kissa, joka sai paritkin pennut, ja voi sitä luopumisen tuskaa :( Nyt meitä on täällä kolme kissahöperöä laittamassa pentuja maailmalle, saas nähdä kuinka monet itkut itketään... :/
 
Kisuvauvat on ihania :heart: Meillä on 8kpl syyskuun lopussa syntyneitä kissanpentuja. Kyllä noissa rääpäleissä virtaa piisaa. Mieletöntä rumbaa pitävät tuntitolkulla. Onneks yöt sentäs nukkuvat suht hyvin :D
 

Yhteistyössä