Niisku
Tutti, meillä ei huolinut ollenkaan. Tulokkaalle en aio tarjotakaan, ellei imuhalut ole ihan mahdottomat.
muutaman kerran mutta suihkun kans meni tosi pienestä astiAlkuperäinen kirjoittaja välikausihaalari:Ettekö oo kylvettäny vauvaa vannassa ollenkaa? =) Miten ootte pesut hoitanu?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:en vaan punkkaa, siis ammetta jossa vauva pestään. punkaksi tuota ainakin täälä pohjanmaalla kutsutaanAlkuperäinen kirjoittaja ?:sänkyäkö tarkoitat?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:punkka
Itsellänikin keskimmäinen lonkkaluksaatiovauva (hoidettu tosin vasta 6kk-9kk iässä von rosenin lastalla) mutta en silti käsitä, että mikä yhteys noilla on? Miksi lastassa olevan vauvan kanssa ei pärjää lman cuplatonia?Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Kyllä. Likka oli sammakkolastassa 2 viikkoa ja lääkäri sanoi, että ilman niitä ei tulla toimeen. Ihan hyvin tultiin.Alkuperäinen kirjoittaja välikausihaalari:Siis oikeesti lääkäri käski ostamaan ?Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Ai niin ja cuplaton-tipat. Lääkäri oikein käski niitä käydä hakemassa. Tuolla se puteli on edelleen avaamattomana.
mä en kyl olis suihkuun kovin pientä ottanut, aika liukkaita tapauksia :|Alkuperäinen kirjoittaja vieras:muutaman kerran mutta suihkun kans meni tosi pienestä asti
Meil on itkuhäly, mut ilman sitä on pojat nukkuneet pihalla kyllä. Nyt tällä kolmannella vauvalla vaan on niin pieni ääni heihin verrattuna, että mä en oikeesti kuule, ennenkun hän huutaa ihan naama punasena - ellei oo häly käytössä.Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:tuttipullon lämmitin :snotty:
mulla ei koskaan ollut itkuhälyttimiä tai kävelytuolia, minusta ne oli aivan turhia.
Ei ole edes vaikeaa pestä vauvaa suihkussa. Itse olen noin alle 3kk ikäisestä pessyt suihkussa, kun on vauvauintikin aloitettu eikä sielläkään missään ammeessa pestä vauvaa.Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:mä en kyl olis suihkuun kovin pientä ottanut, aika liukkaita tapauksia :|Alkuperäinen kirjoittaja vieras:muutaman kerran mutta suihkun kans meni tosi pienestä asti
joo. mä asuin kerrostalossa, kaksiossa. ja ihan hyvin pärjäsin. joskus pakkasella se olis ollut kätevä, kun vauva nukkui parvekkeella niin oli pakko pitää ovea aika raollaan kun itsel univelat painoi, niinpä torkuin sohvalla (oli parvekkeen ikkunan edessä ) toppatakki ja peitto päällä.Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:Meil on itkuhäly, mut ilman sitä on pojat nukkuneet pihalla kyllä. Nyt tällä kolmannella vauvalla vaan on niin pieni ääni heihin verrattuna, että mä en oikeesti kuule, ennenkun hän huutaa ihan naama punasena - ellei oo häly käytössä.Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:tuttipullon lämmitin :snotty:
mulla ei koskaan ollut itkuhälyttimiä tai kävelytuolia, minusta ne oli aivan turhia.
istuin siis ite suihkujakkaralla ja ihan hiljaisesti virtaavalla suihkulla suihkutin vauvaa varovasti, en siis suihkun alle vauvaa vienyt vauva tykkäs suihkusta ihan hirveesti, koliikkivauva rauhottui myö suihkun ääneen sitteriin jos itse olin suihkussa. ainut tilanne jossa vauvan sai pois sylistä. uskon sen johtuvan siitä että odotusaikana kävin nelisen kertaa päivässä suihkussa ja jo masussa vauva rauhottui suihkun äänestä. loppuraskaudesta toimi jos vauva jylläs niin ettei nukutuksi saanut. nyt 2v olis vaikka koko ajan suihkus jos vaan antias. äitin tyttö, äiti kans nauttii suihkuistaanAlkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:mä en kyl olis suihkuun kovin pientä ottanut, aika liukkaita tapauksia :|Alkuperäinen kirjoittaja vieras:muutaman kerran mutta suihkun kans meni tosi pienestä asti
me ei oltaisi pärjätty ilman autossa olevaa tuttipullon lämmitintä, niin paljon oltiin autolla liikkeellä ja hulluksi olisi tullut jos olisi aina pitänyt etsiä joku paikka missä lämmittää pulloAlkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:tuttipullon lämmitin :snotty:
En mäkään tajua. En varsinkaan näin sen kokeneena. Yhtä lailla se lastassa oleva lapsi röyhytetään syötön päälle.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Itsellänikin keskimmäinen lonkkaluksaatiovauva (hoidettu tosin vasta 6kk-9kk iässä von rosenin lastalla) mutta en silti käsitä, että mikä yhteys noilla on? Miksi lastassa olevan vauvan kanssa ei pärjää lman cuplatonia?Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Kyllä. Likka oli sammakkolastassa 2 viikkoa ja lääkäri sanoi, että ilman niitä ei tulla toimeen. Ihan hyvin tultiin.Alkuperäinen kirjoittaja välikausihaalari:Siis oikeesti lääkäri käski ostamaan ?Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Ai niin ja cuplaton-tipat. Lääkäri oikein käski niitä käydä hakemassa. Tuolla se puteli on edelleen avaamattomana.
Meillä kans on poika käytetty suihkussa.. Nyt 9kk ja istuu itse ollaan laitettu paatipunkkaan pesulle ja sitte suihkun kautta pois.Alkuperäinen kirjoittaja ..:me ei oltaisi pärjätty ilman autossa olevaa tuttipullon lämmitintä, niin paljon oltiin autolla liikkeellä ja hulluksi olisi tullut jos olisi aina pitänyt etsiä joku paikka missä lämmittää pulloAlkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:tuttipullon lämmitin :snotty:
itkuhälytin on ollut meillä hyvä myös siksi, että tuon heräämistä ei tiedä muusta kuin siitä, että itkuhälyttimestä kuuluu kun alkaa pyöriä sängyssä, se kun ei kuulu tänne toiseen huoneeseen seinän läpi ilman hälytintä
tämäpä juuri!Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:tuttipullon lämmitin :snotty:
Ei ole meilläkään ollut sellaisia. En ole edes kuullut tuttipullon lämmittimestä.Alkuperäinen kirjoittaja vilkkuvalo:tämäpä juuri!Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:tuttipullon lämmitin :snotty:
On muuten ihan onneton, suorastaan paska. Frida on hyvä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:meillä jäi käyttämättä:
-pinnasänky
-pikkuniistäjä-rintareppu
hoitopöytä oli käytössä vuoden ikään asti joka päivä
miten lämmitätte sitten maidon esim. automatkallsa? Etsittekö aina jonkun huoltoaseman tms?Alkuperäinen kirjoittaja Pure Dynamite:Ei ole meilläkään ollut sellaisia. En ole edes kuullut tuttipullon lämmittimestä.Alkuperäinen kirjoittaja vilkkuvalo:tämäpä juuri!Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:tuttipullon lämmitin :snotty: