Turhin vauvatarvike

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja katmat
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
pelkästään olkahihnallinen rintareppu on ollut se turhin mun ostama. ja toi konttauskypärä siinä kans ekaa tilaa jakamassa.

nyt sellianen käytössä jossa se alavyökin ja on loistava.

Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:
Konttauskypärä. Halleluujaa.. En oo hankkinut!

mäkin vannoin etten koskaan osta, mutta lapsella ois varmaan pää halki ellei olis ollu käytössä. Kun opetteli seisomaan, niin päästi tuesta aina irti ja kaatui suorin vartaloin lattiaan ja useimmiten vielä kivilattiaan :(

Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Hmm, toinen on toiselle aarre.
Oma henkilökohtainen turhake olisi varmaan ollut se Bumbo

juu se on kyllä.sain serkulta lainaan kun kehui maasta taivaaseen ja ihasteli kuinka se on pelastanu heidän arjen ku vauva on ollu siinä.Meillä kuopus oli siinä muistaakseni 2 tai 3 kertaa ja mun mielestä se istuminen ei näyttäny kovin mukavalta siinä.ONneksi vehje oli vain lainassa, ne on vissiin kalliita.

Sillon kun esikoinen oli vauva, näin kaupassa lämpömittarin, joka pujotetaan vauvan kaulaan, kun vauva laitetaan ulos nukkumaan. Pystyi varmistumaan, ettei vauvalla ole liian vähän vaatetta... En ostanut.

Turhin ostos meillä on tutti. Lapsi kun ei tuttia suuhunsa huolinut. Eli ei mikään kallis hutiosto.

Mä kysyin samaa päivällä, kukaan ei juuri vastannu :( Mun serkku osti autoon sellasen peilin, että näkee ajaessakin sen vauvan ja meillä toi ruokapöytään imukupeilla kiinnitettävä leikkialusta. Ihan hölmö juttu syönnistä ei tullu mitään, leikki vaan :)

suurin osa jääny ostamatta. oon ostanu kamoja sitä mukaan mitä on tarvittu. esikoisen odotuksessa äiti toi tuttipullolämmitin. kestää tooosi pitkään et maito lämpenee ja imetys sujui hyvin. käyttämättä jäi. :D

tämmöinen
http://www.consumer.philips.com/c/avent-vauva-ruokinnan-valmistelu/scf215_86/prd/fi/

Alkuperäinen kirjoittaja ei vauvaa enää:
tuttipullon lämmitin, kankainen ja sähkökäyttöinen

tuttipullon lämmitin styroksinen, oli tosi kätevä esim. vauvauintiin ja pitkillä junamatkoilla. Sai syöttää uimarin heti hallilla ja junassa ei tarvinnu ettiä ravintolavaunua.

Minäkö vastarannan kiiski =D

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Pattereilla toimiva työntöaisaan kiinnitettävä vaununtärisytin. Sellainen
noin 10 cm x 15 cm x 5 cm kokoinen "laatikko"

Tällaiseen törmäsin joskus muutama vuosi sitten lastentarvikeliikkeessä.

tuohan olisi voinut olla meidän pelastus! Ihan oikeasti!
:xmas:

Yhteistyössä