turhin aloitus ikinä... mutta ensi vuonna tähän aikaan 20 vuotta takana yhteistä taivalta

"äityli"
Meillä tuli reilu kuukausi sitten 20 vuotta täyteen , olen mieheni ensi rakkaus.

Ulkopuolisten mielestä suhteemme oli tuhoon tuomittu jo ensi metreistä lähtien ... mutta yhdessä
ollaan vieläkin onnellisia ja 3 lasta maailmaan saatu ...
 
  • Tykkää
Reactions: moona81
Blue
:flower: :heart:
Teille:heart:

Mullakin on jo täysi-ikäinen suhde. Ei ensirakkaus, vaan yksi rakkaus, kun aiempia oli jäänyt taa. Ennusteiltaan epäkelpo, vaan tässä ollaan yhä.
Joo, ei sitä kukaan silloin aikanaan uskonut että kun teininä tuon kaappasin että saisin siitä ikinä pitkää suhdetta kehittymään ja että mies ikinä taipuisi rauhalliseksi perheenisäksi. Eikä sitä nyt kolmivitosena kukaan usko vieläkään että meillä on oikeasti jo sen 18v takana, ja kamalasti vielä edessä. :heart:

Onnea Moona81 tähän päivään! Nauttikaa toisistanne! :heart:
 
Onnea! :heart: :flower:

Meillä tulee 20 v täyteen ensi kesänä. Ollaan toistemme ensirakkaudet ja edelleen näiden vuosien jälkeen on ihanaa olla yhdessä. Viime toukokuussa laskeskelin, että olen ollut puolet elämästäni tuon miehen kanssa. :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: moona81
"jojo"
Onnea teille! :heart:

Perässä tullaan tasaisen varmasti, meillä on koossa 16 yhteistä vuotta ja aika on tosiaan mennyt hujahtamalla. Tuntuu, että ekaan yhteiseeen asuntoonkin muutettiin suunnilleen toissa vuonna. :D

Me oltiin 15 ja 18v kun tavattiin. Olin aina ollut hirveän ujo, enkä olisi uskonut, että uskallan poikaystävää hankkiakaan, milläs sen saisi, jos ei sille uskaltaisi edes puhua? Mutta kun tapasin sen silloisen 18v nuorenmiehen, nappasin sen kädestä kiinni ja pidin siitä tiukasti kiinni koko illan. Me ei todellakaan tunnettu ennestään ja ihmettelin itseäni, että miten mä näin käyttäydyn, mutta en vain halunnut päästää irti.

En ole sen kummemmin uskonut "rakkauteen ensi silmäyksellä" tai puheisiin "siitä yhdestä ainoasta oikeasta", mutta jotain taikaahan siinä on oltava, kun tässä sitä edelleen ollaan. Vaikka kovasti koetettiin väittää, ettei niin nuorena saa keneenkään sitoutua.

On aina mukava kuulla hyvää muista nuorena "pariutuneista", oikein sydäntä lämmittää.
 
  • Tykkää
Reactions: moona81
"Heidi"
Onnea!

Minä ja mieheni rakastuttiin, kun oltiin 16 v ja 17 v. Kesällä siitä tuli täyteen 26 vuotta ja juhlittiin samalla 10 v hääpäiväämme. Ihanaa, kun on löytänyt sen suuren rakkauden ja saa elää hänen kanssaan.
 
  • Tykkää
Reactions: moona81
persepeppu
herätti minussa ainakin enemmän tämä aloitus, kun joku, että aloitan koulun!
Se tieto, että on olemassa ihmisiä, jotka kunnioittavat toisiaan, eivätkä kuulu erotilastoihin.
ei nimittäin vittujakaan kiinnosta se, että joku menee kouluun.
eiköhän aika monet opiskele/ole opiskelleet.
Nostan hattua ja kunnioitan teitä!Onnea:)
 
  • Tykkää
Reactions: moona81

Yhteistyössä