Turhako pelko..?? Raskauteen liittyvää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kolmatta odottava
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kolmatta odottava

Vieras
Mulla siis tilanne tämä, odotan kolmatta ,rv 11+3. Kerran olen käynyt varhaisultrassa, tehtiin rv 6+6, sydän sykki hienosti. Olen voinut todella pahoin, olen väsynyt, kohtukin on jo pullahtanut näkyviin, eli siis pientä masuakin on. Np-ulta on maanantaina. Ja nyt pelkään kuollakseni, että vauva/sikiö onkin kuollut :( En tajua miksi pelkään tätä, kun ei ole mitään syytä. En tiedä miten pystyn odottamaan maanantaihin asti.

Saisko joku taottua hiukan järkeä mun päähän... Kiitos! Vai onko pelkoni aiheellinen??

Alkuperäinen kirjoittaja j:
No miksi se aiheellinen pelko olis, jos mitkään merkit ei siihen viittaa? Suurimmalla osalla kaikki menee kuitenkin ihan hyvin.

Niin siis mikään ei viittaa siihen, että olis menny kesken tms. Kaikki mahdolliset raskausvaivat/hormonaaliset muutokset löytyy, MUTTA pään sisässä vaan pelottaa jotenki :( että mitäs jos vauva onkin kuollut ja kuvittelen vaan olevani raskaana... joo tiedän että kuullostaa tosi tyhmältä...

Ja olen siis ihan normaali kohta 3kymppinen äiti-ihminen, ei mielenhäiriöitä normaalisti :)

Yhteistyössä