Turhakkeita koko raketit ja sit vielä herättää tuo pauke lapset uniltaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja päähän otti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Helppo sanoa, että kerran vuodessa jos ei tarvi herätä seuraavana aamuna ennen viittä töihin. Kerran vuodessa se vaan on lässyn lässyn. Minäpä tuun herättämään teitä kolmen tunnin unien jälkeen ja sanon että älä hermostu jos minua kerran vuodessa lapsettaa. Yhdeksälle silmävammoja eilen.

Helppo sanoa, että kerran vuodessa jos ei tarvi herätä seuraavana aamuna ennen viittä töihin. Kerran vuodessa se vaan on lässyn lässyn. Minäpä tuun herättämään teitä kolmen tunnin unien jälkeen ja sanon että älä hermostu jos minua kerran vuodessa lapsettaa. Yhdeksälle silmävammoja eilen.
no mä olen noussut aamulla puoli viisi töihin ainakin 28 uutena vuotena, ja monesti muulloinkin joutunut nousemaan muutaman tunnin jopa ilman nukkumista kokonaan töihin. ja ei ole henki lähtenyt. ja voin sanoa, ettei se sultakaan lähde

Yhdeksälle silmävammoja eilen.

Liikenteessä loukkaantuu keskimäärin noin 70 henkeä joka päivä, siinä vertailukohtaa.

Noista silmävammoista epäilen alkoholin osuutta asiaan, meillä pitäisi olla nollatoleranssi päihtyneenä oloon julkisilla paikoilla. Lisäksi ilotulitteiden käsittelystä juopuneena pitäisi rangaista vähintään rikesakolla.

Liikenteessä loukkaantuu keskimäärin noin 70 henkeä joka päivä, siinä vertailukohtaa.

Noista silmävammoista epäilen alkoholin osuutta asiaan, meillä pitäisi olla nollatoleranssi päihtyneenä oloon julkisilla paikoilla. Lisäksi ilotulitteiden käsittelystä juopuneena pitäisi rangaista vähintään rikesakolla.

Pitäiskö sitten baareihin rakentaa teleportit, että ihmiset pääsis siirtymään koteihinsa, jos humalassa ei saa olla kaapunnilla...?

[QUOTE="vieras";27793107]Pitäiskö sitten baareihin rakentaa teleportit, että ihmiset pääsis siirtymään koteihinsa, jos humalassa ei saa olla kaapunnilla...?[/QUOTE]

Päihtyneelle ei saisi tarjoilla, joten baareissa ei saisi juoda itseään humalaan.

• Tykkää
Reactions: astrolabe
mua eik raketit häirinnyt, se on vain yksi ilta vuodesta, lapsiakaan ei ole koskaan häirinnyt, ovat saaneet valvoa aina myöhempään uudenvuodenaattona, niin nukkuvat sit aamullakin pidempään :)

mua häiritsee kaupoissa, ravinteleissa, bussissa, kirjastossa yms. ainainen kakaroiden rääkyminen ja sitä joutuu kuuntelemaan läpi vuoden.

Aen vera häiriintyi toisen lapsen unet,että nukahti juuri äsken. Toivottavasti nukkuu nyt.
Uskokaa tai älkää niin niin sitä viimeistä rakettia ei ole vielä ammuttu ja jatkoivat pienen tauon jälkeen tuota huutelua.
Mies kävi siitä jo sanomassa. Nyt on ollut hiljaista kun uhkasi poliiseilla.
Minustakin on ihan ok jos kyse olisi normi ilotulituksesta mutta kun on kyse naapureiden kinasta kummalla on paremmat pommit ja kummalla on enemmän. Tää on siis ihan sairasta touhua jo

Meillä ei ole koskaan hiljaista lasten nukkumisien aikaa, en ole opettanu hiljaisuuteen.

Onneksi on kerta vuoteen,mut joku järki päässä kuitenkin voisi olla noilla naapureillakin.

Meillä vauva heräs vain kerran yöllä syömään, klo 2 kun tähän asti on heräillyt parin kolmen tunnin välein =).
Muuten nukkui kun tukki, jopa sitten 5h peräkkäin :flower:.

Kissat pelkäsi pamauksia, mutta selvisivät tästäkin uuden vuoden aatosta hengissä.

Mä kyllä ajattelen että tuon yhden illan vouodessa kyllä 'kestää' vaikkei itse osallistuisikaan. Ja varmasti kaikki valittajatkin ovat ainakin nuoruusvuosinaan siihen rientoon osallistunut. Hölmöä valittaa kun oma elämäntilanne on muuttunut.

Sitten kyllä ärsyttää vähän kun jotkut jatkavat pamauttelua vielä pari viikkoa uudenvuoden aaton jäkleenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;27792762:
no mä olen noussut aamulla puoli viisi töihin ainakin 28 uutena vuotena, ja monesti muulloinkin joutunut nousemaan muutaman tunnin jopa ilman nukkumista kokonaan töihin. ja ei ole henki lähtenyt. ja voin sanoa, ettei se sultakaan lähde

Ajatko rekkaa tai linja-autoa 13h päiviä? Minä ajan molempia. Voi se henki lähteä.

Meidän perheelle niistä oli iloa kun lapset sai ammuskella koko rahalla hienoja kuvioita taivaalle. Koko raha oli n. 25 euroa tässä tapauksessa. Halpa hinta koko perheen huvista.

Kyllä sitä toisaalta toivoisi, että taajamissa paukuttelu kiellettäisiin. En kerta kaikkiaan ymmärrä, miksi ei voida mennä kauemmas niiden rakettien kanssa, vaan ne täytyy ampua toisten talojen päälle?

En mäkään niistä pidä, mutta en sen takia että häiritsisi unta tms.
Meillä lapset nukkuu muutenkin huonosti, joten väliäkö tuolla mikä se syy on miksi heräävät.eikä ne kyllä edes herränneet ääniin.
Koiran puolesta säälitti vähän, mutta tälläkin kertaa siitä selvittiin.
Lasten kanssa nyt vaan joutuu välillä yölläkin heräilemään, olkaa iloisia jos teille heräilyä vain uuden vuoden aattona :)

Yhteistyössä