Turhaapa tästäki väännetty kättä *kuva*

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
Ko miehen kans väitelty siitä kysytäänkö rakenneultrassa sukupuoli. Mie olin sitä mieltä että KYLLÄ ja mies taas sitä mieltä että EI. Noh, nyt siellä ultrassa käytiin ja siinä sitte mittaili vaavin ym ja sitte sano että kappas, halutaanko tietää kumpi tullee, kuulema hyvin näkkyy... Minen ehtiny sanoa mittään ko mies jo nojautu etteenpäin nähäkseen paremmin ja sano JOO!

Noh, se selvis sitte että sieltä tullee... jompikumpi, en kerro kumpi. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Falling for Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Mä luulin ettet sä pysty saamaan lapsia? :o

Eihän minun pitänykkään pystyä... Lääketieteen nerotki voi näköjään olla kuitenki väärässä :heart:

Mitä ne sitten sanoi syyksi ettet saa lapsia?

Tälle nyt on joku nimityski mut en muista sitä... Mutta siis raskaudet on menny lähes poikkeuksetta kesken koska alkio ei ole kiinnittyny/kiinnittyny kunnolla. Kohtu ei ole tuottanu tarpeeksi sitä limakalvoa johon alkio tarttuu tms... plaaplaa, en muista...Sitte oli siinä muutaki. Ja siis mullehan tehtiin sterilisaatio koska sopivaa ehkäsyä ei löytyny ja keskenmenot oli vakava riski niin fyysiselle kuin henkiselle terveydelle. Noh, joku päätti jossaki taivaanmailla toisin ja sterilisaatio petti, useampi keskenmeno ja nyt tämä raskaus joka on onnistunu vastoin kaikkien odotuksia... :heart:

Mä luulin ettet sä pysty saamaan lapsia? :o

Eihän minun pitänykkään pystyä... Lääketieteen nerotki voi näköjään olla kuitenki väärässä :heart:

Mitä ne sitten sanoi syyksi ettet saa lapsia?

Tälle nyt on joku nimityski mut en muista sitä... Mutta siis raskaudet on menny lähes poikkeuksetta kesken koska alkio ei ole kiinnittyny/kiinnittyny kunnolla. Kohtu ei ole tuottanu tarpeeksi sitä limakalvoa johon alkio tarttuu tms... plaaplaa, en muista...Sitte oli siinä muutaki. Ja siis mullehan tehtiin sterilisaatio koska sopivaa ehkäsyä ei löytyny ja keskenmenot oli vakava riski niin fyysiselle kuin henkiselle terveydelle. Noh, joku päätti jossaki taivaanmailla toisin ja sterilisaatio petti, useampi keskenmeno ja nyt tämä raskaus joka on onnistunu vastoin kaikkien odotuksia... :heart:

Vähänkö ihanaa! Tulipa hyvä mieli sun puolesta, näin se voi elämä yllättää.. :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
jotenki luulis, että poika se on kun kerta mieskin on heti katsoessaan tajunnut, että "OOO!PIPPELI!" :D

Ei se mies mittään sieltä ruudulta hoksannu, yritti kyllä päästä näkemään lähempää :D

zelizeli. poika se on :D
no juu, oli kumpi oli, niin kiva juttu jos pienelläklin oli kaikki ok
:)

Yhteistyössä