Turhaan ostin geishakuulat.

• Viestiketjun aloittaja Harmi
  • Ensimmäinen viesti
Harmi
Tilasinpa sellaiset Fun Factoryn Teneo duo geishakuulat, tarkoitus olisi ollut harjoittaa lantionpohjanlihaksia. Meniköhän ostokseni ihan hukkaan? Ensin en meinannut saada niitä sisälle ja sen jälkeen, kun ne sinne sain, ne ei tuntuneet melkein ollenkaan vaikka koitin hyppiä ja vaikka mitä. Ne eivät siis todellakaan meinanneetkaan tippua minnekään. Poisotettaessa niissä oli sellainen imukuppiefekti, tuntui aika pahalta. Olivatkohan nämä jotenkin liian isot vai...? Hemmetti, noissa tuskin on palautusoikeutta :p

Sulle ei sentään käynyt niinkuin mulle, kun laitoin ne kauppareissulle ja oli pikkaisen vaikeaa kun meinasivat koko ajan pudota... onneksi oli housut jalassa, mutta arvaa vaan oliko tukala reissu :LOL:

Majuri
Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni:
Alkuperäinen kirjoittaja Majuri:
Kokeile seuraavaksi keilapalloja
Majurilla taitaa olla nyt pallerot sekaisin mielessään... eiköhän tuota pienempiä pitäis kokeilla! Jos ne on liian isot niin eihän niistä hyötyä ole!

Keilapallot ovat raskaampia, joten ne kehittävät lihaksia tehokkaammin. Ajattele jos vaikka juokset kymmenen kilometrin lenkin keilapallot pillussasi, niin jopas lihakset joutuvat töihin.

ap
Minkähän kokoiset olisi sitten hyvät? :/ Kun niissä pienemmissä on vain jotain metallisia yms., haluaisin turvalliset ja siksi oston nuokin mutta ei noista taida mitään hyötyä olla. Olisiko jollain antaa vinkkejä mitkä pienemmät olisi laadukkaat?

ao
Majuri.... Joo, varmasti tekee hyvää, kun tuon 3,5 senttiä sain kyyneleet silmissä sinne laitettua liukkarin kanssa :p Hatunnosto sulle jos saat sinne keilapallon mahtumaan ;)

Kapteeni
Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni:
Kokeile seuraavaksi keilapalloja
Majurilla taitaa olla nyt pallerot sekaisin mielessään... eiköhän tuota pienempiä pitäis kokeilla! Jos ne on liian isot niin eihän niistä hyötyä ole!

Keilapallot ovat raskaampia, joten ne kehittävät lihaksia tehokkaammin. Ajattele jos vaikka juokset kymmenen kilometrin lenkin keilapallot pillussasi, niin jopas lihakset joutuvat töihin.
Ääliö. Johan tuossa tulee painovoimalakikin vastaan.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Kathy:
Sulle ei sentään käynyt niinkuin mulle, kun laitoin ne kauppareissulle ja oli pikkaisen vaikeaa kun meinasivat koko ajan pudota... onneksi oli housut jalassa, mutta arvaa vaan oliko tukala reissu :LOL:
Tällaista efektiä odotin, mutta ei käynyt ihan näin :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Minkähän kokoiset olisi sitten hyvät? :/ Kun niissä pienemmissä on vain jotain metallisia yms., haluaisin turvalliset ja siksi oston nuokin mutta ei noista taida mitään hyötyä olla. Olisiko jollain antaa vinkkejä mitkä pienemmät olisi laadukkaat?
eikös apteekissakin myydä, sieltä saisit varmaan ihan asiallista palvelua., Jos et kehtaa tiskillä kysyä niin kirjoita vaikka paperille ja näytä sitä

ap
eikös apteekissakin myydä, sieltä saisit varmaan ihan asiallista palvelua., Jos et kehtaa tiskillä kysyä niin kirjoita vaikka paperille ja näytä sitä
Kyllä minä voisin ihan kysymälläkin kysyä, mutta ovatkohan ne apteekin kuulat laadukkaat? :) Kun ilmeisesti ei saisi olla saumoja eikä reikiä ja vain tietyt materiaalit on ok.. Jos ihan kysymään menisin niin en kyllä kehtaisi olla ostamatta, olen kai vähän outo :D

ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olisit onnellinen, että pysyy sisällä, sulla on niin hyvät lihakset, ettei ne tarvi treeniä!
Kyllä ne vielä joskus tarvitsee =) En ole vielä saanut lasta, mutta ajattelin että parempi harjoitella jo etukäteen :)

...ja niiden olisi kai pitänyt olla kivat muutenkin ;)

Kyllä minä voisin ihan kysymälläkin kysyä, mutta ovatkohan ne apteekin kuulat laadukkaat? :) Kun ilmeisesti ei saisi olla saumoja eikä reikiä ja vain tietyt materiaalit on ok.. Jos ihan kysymään menisin niin en kyllä kehtaisi olla ostamatta, olen kai vähän outo :D
Rohkea tyttö :D noh, mä luulen että apteekin kama on laadukkaampaa kuin esim netistä tilatut sillä apteekki myy niitä nimenomaan terveyskäyttöön ja netistä taas saa vaikka minkälaisiin leikkeihin tarkoitettuja... Ja jos et voi olla ostamatta niin soita sinne apteekkiin, puhelimessa et voi ostaa jos et haluakaan =)

...ja niiden olisi kai pitänyt olla kivat muutenkin ;)[/quote]

Ja siihen kivuuteen... ehkä eka kerta ei vaan onnistunut, ja ne on kivemmat sitten kun mies on mukana, etkä vain kokeile ja pompi niiden kanssa :whistle:

ap
Rohkea tyttö :D noh, mä luulen että apteekin kama on laadukkaampaa kuin esim netistä tilatut sillä apteekki myy niitä nimenomaan terveyskäyttöön ja netistä taas saa vaikka minkälaisiin leikkeihin tarkoitettuja... Ja jos et voi olla ostamatta niin soita sinne apteekkiin, puhelimessa et voi ostaa jos et haluakaan =)
Hyvä idea tuo soittaminen :D Kun on se kysyminen sen verran noloa kuitenkin että tuntuu sit et pitää kans ostaa jos on liikkeessä. Ehkäpä teenkin näin :)

Toivottavasti noista teneoista olisi edes jotain hyötyä, kun nyt ekalla kerralla tosiaan en oikein tuntenut niitä ollenkaan, paitsi laitto ja poisotto oli ilkeää. Pitää kai kokeilla vielä uudestaan :)

Jos jollain on hyväksikoetut pienemmät kuulat niin saa vinkata millaiset kannattaisi hankkia :) Kovin monta turhaa ostosta ei viitsisi tehdä.

itsellä on netanttilasta ostetut smart ballsit ja ne on liiian isot...eivät mene/pysy sisällä kun jo toinen pallero tippuu pois...pitäis varmaan pienemmät tilata aluksi ainakin...saako smart balsseja pienenpänä

hmm
Alkuperäinen kirjoittaja Perfekta:
itsellä on netanttilasta ostetut smart ballsit ja ne on liiian isot...eivät mene/pysy sisällä kun jo toinen pallero tippuu pois...pitäis varmaan pienemmät tilata aluksi ainakin...saako smart balsseja pienenpänä
no ethän sä pienempiä voi tilata, jos noikaan ei pysy sisällä!?

ap
Netanttilassa oli myös tällaiset: http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=170801&storeId=1444&catalogId=1444&shopId=10007&compartmentId=10059&categoryId=23726

Noista ei kyllä tiedä mitä materiaalia - onko hygieeninen yms, ei halkaisijaa, ei painoa.

hmm
Alkuperäinen kirjoittaja Harmi:
Tilasinpa sellaiset Fun Factoryn Teneo duo geishakuulat, tarkoitus olisi ollut harjoittaa lantionpohjanlihaksia. Meniköhän ostokseni ihan hukkaan? Ensin en meinannut saada niitä sisälle ja sen jälkeen, kun ne sinne sain, ne ei tuntuneet melkein ollenkaan vaikka koitin hyppiä ja vaikka mitä. Ne eivät siis todellakaan meinanneetkaan tippua minnekään. Poisotettaessa niissä oli sellainen imukuppiefekti, tuntui aika pahalta. Olivatkohan nämä jotenkin liian isot vai...? Hemmetti, noissa tuskin on palautusoikeutta :p
taitaa ne instrun/apteekin kuulat olla vähän pienempiä kuin toi 3,5cm, että kantsii kokeilla niitä. tosin mä oon siinä käsityksessä, että noiden pitäminen kyllä kehittää lihaksia, vaikka ei aluksi tuntuisi miltään.. et sinuna vielä jonkin aikaa kokeilin noita käytellä.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja Perfekta:
no ethän sä pienempiä voi tilata, jos noikaan ei pysy sisällä!?
Ehkä Perfekta tarkoitti että niitä oli laitettaessa hankala edes saada sisään.. Minulla oli myös näin, eli siis "jokin (eli lihakset?) työnsi vastaan" laitettaessa, niin että sisälle laitto oli tosi hankalaa. Tosin sitten kun ne sinne sai niin pysyivät vaikka teki mitä, eivätkä meinanneet enää lähteä pois.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja Harmi:
taitaa ne instrun/apteekin kuulat olla vähän pienempiä kuin toi 3,5cm, että kantsii kokeilla niitä. tosin mä oon siinä käsityksessä, että noiden pitäminen kyllä kehittää lihaksia, vaikka ei aluksi tuntuisi miltään.. et sinuna vielä jonkin aikaa kokeilin noita käytellä.
Tarkoitatko näitä? =) http://www.instru.fi/hyvaolo/mittari-019.php

Vaikuttavat ihan kivalta, tosin ei tuostakaan saa selvää kuinka isot ovat ja mitä kokoa. Lisäksi tuo sauma vähän hämää kun ilmeisesti nimenomaan ei saisi olla mitään saumoja että olisivat hygieeniset.

Voisin kyllä kokeilla noita vielä, vaikka hieman pelottaa se kun oli niin kamalat ottaa pois (se imukuppiefekti).

Yhteistyössä