Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen yli viikon nähnyt joka yö saman unen, johon herään. Osan unesta olen nähnyt aiemminkin. Alussa nimeäni huudetaan jostain kauempaa. Se on miesääni, joka on raivoissaan. Hetken kuluttua alkaa kuulua lapsen ja vauvan itkua. Lapsi myös kutsuu minua nimeltä. Hän pyytää auttamaan. Vaikka hän on edessäni en saa heti häntä kädestä kiinni. Kun saan lapsen luokseni ilmestyy itkevän naisen kasvot, jolla on vauva sylissä. En saa selvää mitä hän puhuu. Yritän rauhoitella heitä ja lupaan, että kaikki on hyvin ja samalla hetkellä tunnen kovaa kipua selässäni. Iskeydyn maahan ja käännyn katsomaan taakseni. Siinä on hirviö, joka lyö minua ainakin 5 kertaa ja joka kerta hänen nyrkkinsä osuu minuun. Saan itseni joka kerta ylös vaikka kipu on sietämätön. Hirviö tuskastuu ja sanoo, että on mahdotonta , että kykenet nousemaan, koska olen käyttänyt kaiken voimani sinun tuhoamiseen. Yhtäkkiä hirviö häviää kiroillen ja minä herään siihen.
Tunnetko ketään näistä unesi henkilöistä?

🥊🔥🚩🦬🥊

Stagala, 24, keulii:

'Mulla on 3 tyttöystävää.'

Haastattelija [Tube]:
'Okei. Onks heillä muita
miehiä sun lisäksi?'

Staga: 'Ei'.

'Siis tietääkö nää sun
naiset toisistaan?'

S: 'Tietää.'

🥳👍oolrait.

Näin unta, jossa sä olit menossa naimisiin. Tosin se uni oli niin kuin tosi monta vuotta myöhässä, koska siinä oli muka sun nuoremman lapsen ristiäiset ja sen yhteydessä menitte kihloihin tai naimisiin. Kuitenkin sulla oli edelleen kaksi lasta, ei uutta kolmatta. Se kihloihin tai naimisiin meneminen vihjattiin tilaisuudessa omituisesti joillain virsillä, joita oli määrä laulaa. Paitsi että kun aloimme laulamaan, niin ei ne mitään virsiä olleetkaan vaan ihan muita lauluja. Seisoit oudosti erillään sun miehestä vasemmalla sivussa sivusuuntaisesti ja sun mies seisoi mun vieressä ja katsoi mun kädessä olevasta virsikirjasta ja papereista laulujen sanoja. Mun oikealla puolenkin seisoi joku, mutta en muista kuka. Siinä oli kai ihmisiä rivissä kuin jossain kirkon penkissä, vaikka me seisottiin kaikki. Minä olin ihan alipukeutunut tilaisuuteen. Mulla oli jalassa jotkut mustat collarit eli niin kuin kotihousut. En tiedä miksi. Unen lopussa oli tunne, että tuskin enää haluat ystävystyäkään, koska haluat varmaan tehdä nyt kokonaan irtioton minusta. Mietin myös että miksi tuhlasin kaikki nämä vuodet ystävystymisyrityksiin.

Tässä mietin että enhän oikeasti tiedä vaikka olisitkin ollut naimisissa kaikki nämä vuodet ja vaikka sulla olis kolmaskin lapsi. Niin ”tuttuja” me ollaan. Aika koomista oikeastaan 😂

Uusimmat

Yhteistyössä