turhaan kävin autokoulun!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pullopersesika
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pullopersesika

Vieras
Ja miten ihmeessä pääsin sen läpi???!!!
Ihan urpona toilailin tuolla liikenteessä tänään ja vielä vilkkassa keskustassa, ja vielä lapsikin kyydissä! :'(
Se risteys on ennen ollu tasa-arvoinen ja en huomannut, että siihen oli ilmestynyt kolmiot. Siis ihan vasta ilmestyneet, ei olleet viime viikolla ja missään ei ole ilmoitettu. Kamalan tarkkaavainen olen aina liikenteessä, mutta ehkä tuli sitten enempi katseltua niitä ihmisiä, ettei kenenkään päälle aja... Meinas tulla kolari sellasen pikkurekan kanssa kun se yhtäkkiä puskikin sieltä täyttä vauhtia, vaikka luulin, että minulla oli etuajo-oikeus. Oli tulla pahaa jälkeä, kun minissä istuskeltiin... Olen vieläkin ihan paskat housussa, vaikka tästä on jo pari tuntia...

joo noi on just noita sattumuksia kun yhtäkkiä tuttu risteys muutetaan jotenki.onneksi ei kuitenkaan sattunu mitään ja nythän sitten ensi kerralla huomaat joka risteyksessä katsoa miten pitää ajaa ettei toiste tule moista!!
ymmärrän jos sydän hiukan pamppailee vielä päivän myöhemminki kun ajattelee kuinka tipalla oli tilanne...mini vastaan piku rekka on tulos aika rusina.
tai sitten pitää ostaa isopi auto...

Alkuperäinen kirjoittaja Farouk:
onneks ei käyny mitää :hug:

Joo, onneksi. :D
Hävettää kertoa tästä kelleen tutulle. Minä jo ennen autokouluun menoa sanoin niille, että minusta tulee maailman surkein kuski ja silti ne painosti autokouluun. Onhan se kiva kun pääsee ilman miestäkin asioille lähikauppaa pidemmälle, mutta ihan pissit pöksyssä olen aina ratissa...