Turhaa jupinaa miehestä taas....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vihainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vihainen

Vieras
Herätti sit tyttön (9kk) kuuden jälkee :/
Miten voi olla NIIN vaikeeta ottaa edellisenä iltana, seuraavan päivän työvatteet olkkariin??
Nyt sit ei löytäny pimeessä kaapistaan mitää, laitto valoa ja mutisi....
No, siihenhän meijän herkkä uninen neiti taas kerran heräs. On nyt sit jo päikkäreillä, meijän rytmi ihan sekasin sit koko päivän!!!!
jupinaa mutinaa... mut ketuttaa!!

Normisti siis tyttö herää 8 - 8.30

Kyllä muakin ottais päähän, koska rytmit menis meilläkin päin honkia tollaisen heräämisen vuoksi. Meillä iskä on kyllä hiljainen aamulla, mutta tulee aina pusut antamaan ennen lähtöä, ja joskus siinä lapsi alkaa pyörimään, niin sähisen ukon ulos makkarista..:) Ei oo kivaa jos unet menee sekasin, sitten kitinää saapi kuunnella koko päivän..

Onneks laps nukkuu ja on nukkunut omassa huoneessaan jo jonkin aikaa. Herää milloin mihinkin ääneen ja ikinä ei voi sanoa herääkö esim. ulko-oven kolahdukseen vai ei. (Ja ei, mä en ole "opettanut" lasta tähän)
Kyllä mua ainakin riepasee jos päivä menee ihan keturalleen heräämisen osalta tai muuten. Ei nyt tunti aikaisemmin haittaa tai tunti myöhemmin nukkumaan tms mutta jos enemmän niin alkaa kyllä jo vähän sapettaa.
Normaalia että ne vaihtelee, tiedän, mutta kun on itsekin siihen tiettyyn rytmiin sopeutunut.

Alkuperäinen kirjoittaja Anne:
Onneks laps nukkuu ja on nukkunut omassa huoneessaan jo jonkin aikaa. Herää milloin mihinkin ääneen ja ikinä ei voi sanoa herääkö esim. ulko-oven kolahdukseen vai ei. (Ja ei, mä en ole "opettanut" lasta tähän)
Kyllä mua ainakin riepasee jos päivä menee ihan keturalleen heräämisen osalta tai muuten. Ei nyt tunti aikaisemmin haittaa tai tunti myöhemmin nukkumaan tms mutta jos enemmän niin alkaa kyllä jo vähän sapettaa.
Normaalia että ne vaihtelee, tiedän, mutta kun on itsekin siihen tiettyyn rytmiin sopeutunut.

Kyllä tuo tyttö nukkuu kolahduksissa, ja ns. normaaleissa kodin äänissä.
Isän tai äidin ääneen regoi heti eri tavalla, ei sit malttanu enää nukkua, ku kuuli isän mutinaa ja olevan hereillä!

Yhteistyössä