kiitos hei
Ei täältä näytä saavan asiallisiin kysymyksiin minkäälaista kommenttia. Mutta auta armias, kun joku BV aloittaa ketjun siitä, kuinka kävi tupakalla, niin johan tulee tekstiä 11 sivua |O :/
no joo näin se taitaa usein olla. ne on ne samat (muutamat) henkilöt joiden aloituksiin vastataan ja saadaan pitkät jutut aikaiseksi.Alkuperäinen kirjoittaja kiitos hei:Ei täältä näytä saavan asiallisiin kysymyksiin minkäälaista kommenttia. Mutta auta armias, kun joku BV aloittaa ketjun siitä, kuinka kävi tupakalla, niin johan tulee tekstiä 11 sivua |O :/
Tää on kyllä totta, mä joskus syksyllä kysyin neuvoa harmaana, tulos yksi vastaus mutta kirjautuneena sain paljon hyviä neuvoja sekä ketjuun että yv-viesteinä.Alkuperäinen kirjoittaja Syysilta:kirjaudu... homma toimii :xmas:
mä oon huomannu saman :attn:Alkuperäinen kirjoittaja Nepsutin:Tää on kyllä totta, mä joskus syksyllä kysyin neuvoa harmaana, tulos yksi vastaus mutta kirjautuneena sain paljon hyviä neuvoja sekä ketjuun että yv-viesteinä.Alkuperäinen kirjoittaja Syysilta:kirjaudu... homma toimii :xmas: