(turha) nyt se selkis!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja piups
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

piups

Vieras
Hah! Täältähän ne viirukset mun koneelle ilmestyy.. Latasin uuden torjuntaohjelman, ja oon täällä norkoillu tunnin verran, ja mulle on tullu jo kolme ilmotusta et "uhka torjuttu" :D

..mä kun ihmettelin, että mistä niitä mun koneelle eksyy..

Ne uhkat taitaa kuitenkin olla noita mainoksia, jotka keräävät tietoa sijainnistasi ;) Tosin jos olisin virusohjelma, niin pitäisin tätä paikkaa erittäin haitallisena :D

Mulla jostain syystä alkaa kone pian jumittamaan kun oon ollu hetken täällä. Sit kun meen mille taansa muulle sivulle niin alkaa toimia normaalisti. NÄin on ollu aina ja ihmettelen suuresti että miksi.

[QUOTE="vieras";25074316]Ne uhkat taitaa kuitenkin olla noita mainoksia, jotka keräävät tietoa sijainnistasi ;) Tosin jos olisin virusohjelma, niin pitäisin tätä paikkaa erittäin haitallisena :D[/QUOTE]

Vieläkö jollain näkyy mainoksia? Eihän niitä tarvitse katella.

eeeeei, kun ihan siis viruksia.. en muista enää mitä se tossa huusi (toi ohjelma) mut siinä luki kuiteski et mikä se "uhka" oli, ja vissiinki ihan joku viirus tai joku vastaava.. mä oon niin paljon ihmetelly, et en mä millään ihmeellisillä sivustoilla käy, mut silti kone ihan tukossa, mut nyt sekin selvis :D

Yhteistyössä