Nyt mä avaudun (turhaa ja ällöä )

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja p
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

p

Vieras
Mutta pakko on saada johonkin valittaa.
Menkat! Mä niiiiiin VIHAAN niitä. On aina ollu runsaat ja kipujakin jonkun verran, mutta nyt alkaa sietokyvyn rajat tulla vastaan :'(

Oon laihduttanut 15kg ja se on saanut mun hormonitoiminnan lopullisesti jotenkin sekasin. Mä vuodan ekat kolme päivää lorisemalla koko ajan, mitkään suojat ei riitä ja veskissä saa laukata vähintään puolen tunnin välein.

Kiva kun töissäkin kaikki kattoo, että jaaha, taas mennään, kun meikä normaalin 1-2 kerran sijasta hyppää 10 kertaa siellä huussissa :headwall:
ja silti valuu läpi aina välillä.

Yölläkään ei saa kunnolla nukuttua, kun koskee ja pitää vessassa marhata. Oon ajatellut et auttaskohan hormonikierukka näihin vuotoihin? Muuten ei ehkäsyn tarvetta ole. Järki lähtee!!

Siis minä söin tuon takia aikanaan pillereitä, kun meni menkkojen ekana päivänä sananmukaisesti aina jalat alta, kun vuoto oli todella runsasta ja veriarvot romahti aina hetkellisesti.
Pillerit auttoi mulla asiaa, että eiköhän se hormonikierukkakin silloin auta.
Minä usein ekana päivänä käytän niin tamponia kuin sidettäkin samaan aikaan, ettei tule yllätyksiä ja kun ei koko ajan pääse vessassa ramppaamaan.

Huh, koska olet ollut gynellä viimeksi?
Piki, piki pikaisesti tarkastukseen.
Itseltäni löytyi polyyppi vuotojen syyksi, aiheutti myös anemian. Leikattiin ja kokonaan saanut olla ilman menkkoja jo vuoden.

Alkuperäinen kirjoittaja shihtzu:
Siis minä söin tuon takia aikanaan pillereitä, kun meni menkkojen ekana päivänä sananmukaisesti aina jalat alta, kun vuoto oli todella runsasta ja veriarvot romahti aina hetkellisesti.
Pillerit auttoi mulla asiaa, että eiköhän se hormonikierukkakin silloin auta.
Minä usein ekana päivänä käytän niin tamponia kuin sidettäkin samaan aikaan, ettei tule yllätyksiä ja kun ei koko ajan pääse vessassa ramppaamaan.

Mulla on aina pari ekaa päivää imukykysin mahdollinen tampax+ yöside ja silti vuotaa läpi :headwall: eli se on tosiaan älytöntä toi vuoto :(
Aina oon ollu kova vuotamaan, sit viimesen lapsen jälkeen tehtiin sterilisaatio ja homma vaan paheni. Nyt sit kun laihdutin liikakilot pois, mopo karkas lopullisesti käsistä.

Alkuperäinen kirjoittaja tutkimuksiin:
Huh, koska olet ollut gynellä viimeksi?
Piki, piki pikaisesti tarkastukseen.
Itseltäni löytyi polyyppi vuotojen syyksi, aiheutti myös anemian. Leikattiin ja kokonaan saanut olla ilman menkkoja jo vuoden.

Gynellä oon käynyt puolisen vuotta sitten viimeksi. Puhuin asiasta silloin, mutta koska imetin vielä, oli puhe, että odotellaan hormonien tasaantumista ja palataan asiaan, jos aihetta on. Nyt tuntuu jo siltä, että olis aihetta. En jaksa enää.

Yhteistyössä