-Turha- Laihduttaminen ja vaaterumba

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Läski lähtee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Läski lähtee

Vieras
Olen nyt laihtunut aika roimasti ja laihtuminen jatkuu edelleen, eikä siinä mitään, sehän on ihan kiva mutta kun nyt on jo kolmas kerta kun ostan uusia housuja ja vatteita ja ei mene kuin 2 viikkoa ja uudet vaatteet roikkuu päällä, ei mulla riitä enää rahat tähän laihtumiseen.
Housut ja farkut on kalliita ja ostin kalliin takinkin ja ajattelin että ei takkikoko nyt niin äkkiä muutu mutta niinpä vaan sekin näyttää jo ihan lörppänältä päällä.
Kiristänkö vaan vyötä ja hiihdän perseestä ja reisistä liian isoissa housuissa?
Olin vielä aluksi niin innoissani uudesta painosta että ostin tosiaan kalliita farkkuja (70-90e ) ja kerkesin ehkä käyttämään niitä semmoset 3 kertaa kun olivat jo ihan lörppänät ja tyhmän näköset.
Tää nyt on tämmönen ihan täys turhis mutta mua vaan ottaa pannuun kun ei nyt oo enää mahollista ostaa taas uusia vaatteita kun olen vähän ajan sisään ostanut jo monta kertaa ja kaikki jää isoiksi.

No kuljet vaan niissä reiluissa vaatteissa mahdollisimman pitkään ja koitat nauttia siitä tunteesta kun ne tippuu päältä :-) Muistaakseni itse joskus laihduin reilut 10 kiloa n.puolessa vuodessa ja en tainnut siinä välissä ostaa kun 1-2 uudet housut, jotka tosiaan nekin jäi sitten pian liian isoiksi. Tosin se laihtuminen osui sopivasti kevääksi, joten sitten kesän alussa uusin enemmän kesävaatevarastoa.

Jos mä pyöritän noi farkut koneessa 90 asteessa niin onkohan niistä mitään jäljellä :D mutta sitten taitavat kyllä kutistua pituussuunnassakin, ai mittennii epätoivonen? :D

No nyt on tippunut reilut 15 kg ja vielä semmoset 10 olis varoja jotta BMI olis 22.
No joo, ei olis pitänyt ostaa kalliita farkkuja mutta kun en tosiaan ajatellut painon tippuvan näin nopeasti (5kk) ja koska olin niin intona uusista mitoista että ostin sitten myös ihan intona uusia vaatteita. Mutta nyt en kyllä aijo ostaa, jospa koittas ite vaikka kaventaa noita farkkuja, tosin tyhmän näköset niistä silti tulee mutta parempi sekin kuin että ne roikkuu jokapuolelta.

Yhteistyössä