Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Turbulenssi:Ei tuo taida seksiä niinkään haluta kuin välittämisestä kertovaa muistamista... jos nyt oikein ymmärsin.
Alkuperäinen kirjoittaja Molly Weasley::x mie vihaan yli kaiken tupakan hajua!! mulla tulee ihan oikeesti sellanen yökkimis refleksi, pelkästään siittä hajusta!:x
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:Minusta on liikaa vaadittu, että töistä tullessa pitää olla valmis ilahduttamaan kotonaolijoita. En itsekään pystyisi siihen. Työt ei taida olla ihan kevyttä kamaa, jos mies haisee tupakalle ja on pahalla tuulella työpäivän jälkeen.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Molly Weasley::x mie vihaan yli kaiken tupakan hajua!! mulla tulee ihan oikeesti sellanen yökkimis refleksi, pelkästään siittä hajusta!:x
miksi et valinnut miestä joka ei tupakoi kun tuosta pitää valittaa ?
Alkuperäinen kirjoittaja Piushka:Alkuperäinen kirjoittaja Molly Weasley:Alkuperäinen kirjoittaja Piushka:hmm... rupesin miettiin... Meillä mies tulee kotiin, koppaa lapsen syliin ja irvistelee sen kanssa ja tulee sitten minun luo ja kysyy "miten on päivä menny?" ja yleensä jos en oo kovin kyrpiintyneen näköinen, antaa pusunkin.
kuin sie oot saanu sen koulutettua tuohon????![]()
mm.. se on vaan aina ollu sellainen :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Turbulenssi:Ei tuo taida seksiä niinkään haluta kuin välittämisestä kertovaa muistamista... jos nyt oikein ymmärsin.