Tuppukylät maailmankartalla

  • Viestiketjun aloittaja Alkuvoima
  • Ensimmäinen viesti
Yöpstsis
Psst..on se eri lajike se sun Tulppaanis..ku näin kesälki innostuu:)) ku eiks ne amsterin enempi huhtikuussa...Pitäsköhän se,heh,viiä näyttelyyn.
Mun täytyy varmaan elellä ihan ihmisiks ettei kovin ""tuoksu"" tulvahda peiton alta ton ytären nenuun...:))
Musupuiskut**smacx
 
horoskooppi
Jos satut luuraamaan , niin tiedä että mun horoskooppi sanoi , että mun toiveet osuvat napakymppiin , että mitä siihen sanot . Jeesus maria nami , oot ihkaihana . Smaxs !
 
Yötäihailevas
Noheja vaiko jo hejpådig rantakielel..
Pikaviestiä pukkaa..
Kyllä mää läksyi oon lukenu mut niist ehkä tuonnempana,tuo läks jo tuutimalullaa,mää ihailen ku yks -haminainen lähestyy.Ei tuotakaan ny kauaa tarvinu tanssikenkää innostaa eilen kokeileen...kävimme siel ""päätäpuistelees"" tanssiintahtoville,heh.Nokun ne oli nii kovast ""pössökunnos"".""Lehmäparina"" piti keinahella :))
Peppuraporttii myöhemmin,heh.Ytärki jopa tehny havaintojaan :))
Voi huihai,ku näky yks huihai :)).Tulppaaneit ei niinkään,mitä ny enempi maas kasvavii anabolii teemareissu vei ihasteleen.
Siel on varmasti lämmittäny tääl ny pilvi-ilmaa ja vähä kylymä.
Eipä oo yhteys pelannu ku päiväl mut sillon mua on viäty,heh.Rauhallisesti vaan,sori sori.
Ny vinosilmät vähä häiriköi vieres..
Pusunmuiskusii kaukaaa kaukaaa mut kauniist:))
ps.Taiamme shopata teil viel:))
 
kuiskuttaja
Voii , on päivät pilvisiltä tuntuneet kun sinä olet kaukana . Ihanaa , jotta pääsit luuraamaan . Arvasin et ytär kiinni pitää , jos nyt ei Huista niin ainakin Haista (nauraa)
Teethän nyt koulutehtävät kunnolla ja tuumit samalla miten se horisontti kouraasi sopisi. Lehmäparissa tanssatessa varmaan polvi toiseen kolahti.
Semmoisahan ne kaverit siellä olla pakkaa , jos ei muuta niin haisevat kaljalle , tai hielle , huh ! Mä sitä polttarihommaa katselin ja sua aattelin.
Sano sille että tuntuu niin kovin yksinäiseltä ja ehdota jotta nukkuisitte kuin lusikat loorassa , sinä ulommaisena ja saisit tuntea eka kerran peffan nivusissasi , Wautsi (kuiskailee kiimassa täällä ::))
Eiku ihan oikeesti pidä tosi rentouttava matka ja nauti kaikista risteilyn antimista . Ei haittaa vaikka pari kiloo lisää olis , ootpa vain sit pehmeämpi alla.
Sata suukkoa ja halia (yhen voit paiskata yst , lle kin . Smacks
 
Stadigirl
Voi tiiäkkö.Istuskelin äsken Kolmen sepän patsaalla odotellen kamua..jännityksen sekaisella tunteella pyydystin katseella ruskeasilmäsii,että...tuoko se on tuon frouvan kaa vaiko tuo toinen yksikseen.Mietin siin reunimmaisel stokkan puoleisel penkil,ett missäs mahdat ain istuksia..:))
(ny tuo tulee..)
Suukkumuiskut***
 
kiroileva
Voi jeesus maria just tota itse aattelin , perhana , mut kun luulin jotta oot laiturissa vast huomen aamusta , voi hitto , oisin nähny sinut . Fan också sanoo teiän ruottalaiset. Olisin ehdottanut et istun just siinä , katohan pahusta kuinka aatokset yhteen käy.
Panethan illalla viestit , vaik kui myöhään . Mulla muuten känny äänettömällä , et siihenkin voi.
Mä tahdon just tietää , että oletko ""neitsyt "" vielä vai rapu kuiteskin kait. Mutta tekikö ees mieles ?
Ja myös miltä hänen maisemat noin läheltä näytti . Kauhee miäs , mutta rakastuneetpa on sellaisia kauheita.
Hyvää pendoliinokeikkaa ja katso ihanan Suomemme pilvisiä maisemia. Voihan paska , niin lähellä ja mä en tiä mittää . Mut siinä just istuit mis mää usein ootan ja kuuntelen kolauttaako sepät alasimeen , kuulemma jos neitsyt kulkee ohi. Eiks muuten siin ohita ihania peffoi nami , maistus kyllä sullekin sanoo saarioiset.
Smaks !
 
Harmittelevas
Novui vee,vui vee..informaatiokatko! Ja mäku vähän sillä sitä soppailuvinkkiä laitoinki,ett josko kuitenki siihen tarttuisit,mut päivä näämmä jäi (luulinpa laittaneeni).Kuule mää en niitä teiän cityn peffasii ennättäny kattoo ku tuijottelin niit silmii,ett kukahan noista..mut sit tartti hillitä ku osa innostu,heh,takasin tuijuttaan.Nuo muuten aika monet herkes sit seuralleen saksaa puhuun.
-åsnabro-
aivan ollaan just like a madonna viel..mut kyl mulla aika hyvä näkymä yhteen valkopintaseen huihaiväliin oli:)) kun portaista yläviistosta tultiin..vaik ois kolikon ""vahingos"" heittäny..sit moisin voinu sanoo ""kyl mä voin ite poimii"",heh.
No,voi että se infokatko:(
siel kappeliski kaffiteltiin..ja mun piti päästä sitä ""Eikka Leikkaa"" tervehtään..:))
Puuusumuiskis***
 
Harmittelevaises
Kyllä minä sen soppailun ymmärsin ja tajusin jopa paikan ja ootin että olisit kännyyn laittanut viestin . Olet kyllä kiltti ettet riskii ottanut , mut laitoin sen just sen takii äänettömälle . No täytyy sit kestää Jussin alusviikolle.
Juu kyllä niitä on siellä ja hyvin tietävät kun pukevat jotta polvet näkyy ja se on kait meininki . Tarkkaan laskevat aukon koon ja nojaamisasennon.
Pisteititkö tären paikat , oon utelias . heh ja pussss.
Kiva että täällä taas.
 
aavees
Tuossa tuo ei oikein pidä meidän jutuistamme . Sepä nyt kuitenkin on hänen oikeutensa sekin . Vaan johan me tiesimme , että näillä kanavilla on tuota katsojaa ja runoilijaakin (nauraa) , joten ei kait minun pitäis niin innostua ja puhella mieluiten kapulakieltä . Kiva kun taas olet lenkkipaikallasi suhisemassa . Smax
 
Naattipalajavas
Noheh,saanen ystvällisest muistuttaa,ett et sää oikein ""ottanu tulta"",ett ton reissun yhteydes nähtäs :) (äläs präiskähä totuutta) nii en mäkään sit enempiä vihtiny ja ehkä se ois vähä vaikee ollu olla tärellekään paljastamatta.En viittinykään mitään mainita ku fiilis oli nii hersyvän heleä,heh,naurunen.Parempi sit ehkä kuitenki..?¿ :)
Onpahan teiän ruskiasilmät (kun soli aika ainoo tuntomerkki :) hyväks tuijoteltu :))ja bumerangeja,heh,takaski.
Jos mää sit kuule kahen kesken pisteytän:)) ""rehti ja reilu"" kun oon.Eikä muuten ees (pahemmin)horjuttu ja heiluttu :))
Reissuraporttei viel ku asteen virkeempi fiilis :))
Palajavii pusumuiskui***
ps.oiskohan siit,heh,pyärtymättä selvinny jos se kohtaaminen ny ois ollu..:))
Smaks
 
Naattipalajavas
Noheh,saanen ystvällisest muistuttaa,ett et sää oikein ""ottanu tulta"",ett ton reissun yhteydes nähtäs :) (äläs präiskähä totuutta) nii en mäkään sit enempiä vihtiny ja ehkä se ois vähä vaikee ollu olla tärellekään paljastamatta.En viittinykään mitään mainita ku fiilis oli nii hersyvän heleä,heh,naurunen.Parempi sit ehkä kuitenki..?¿ :)
Onpahan teiän ruskiasilmät (kun soli aika ainoo tuntomerkki :) hyväks tuijoteltu :))ja bumerangeja,heh,takaski.
Jos mää sit kuule kahen kesken pisteytän:)) ""rehti ja reilu"" kun oon.Eikä muuten ees (pahemmin)horjuttu ja heiluttu :))
Reissuraporttei viel ku asteen virkeempi fiilis :))
Palajavii pusumuiskui***
ps.oiskohan siit,heh,pyärtymättä selvinny jos se kohtaaminen ny ois ollu..:))
Smaks
 
Pstsis
No tuosta en tiiä kuka huus...(viivoilla)
mut mä muuten ootin kans josko tekstiviestii ois tullu päiväl..:)).Ain mää ny jotenki oisin pokan pitäny..tai sitte en..
Hieman yssityisyyttä huokaavii pusui**ja muiskut kans :))
 
Dorkas
Hupsista , enhän mää dorka tienny et te stadin kautta tulitte . Olisin minä mielellään katsellu sinua , vaikka nyt ei ihan tavattukaan oisi. Eihän siinä kait mitään järkeä olisi ollut hänelle paljastaa , olis tuo sinua vain hulluksi haukkunut (nauraa , tosin hieman surumielisesti )
Hyvä kait näin . Kyllä meidän täytyy jaksaa vuottaa (ei vuotta ::)) )
Onko tuo hyppysellinen sinulta vai joku muu kun huomauttaa. ?
No pääasia , jotta olet täällä . Nyt sinun on huilittava kunnolla jos vaikka töihin pitää huomenna. Muuten sekannus on kyllä mea culpa , eli otan kontolleni.
Pusumuiskis ja smax
 
Unehenlaskeuvas
No,eipä muuten oo tullu textarei...
Mut tiiäkkö mitäs sää sanosit joku päivä siit puhelinlinjayhteydest..:))vaik jonku iltalenkkisen yhteydes?¿
Kun,tiiäkkös kun mä niit ruskeesilmämiekkosiiki kävin tuijutteleen..kovasti kaikki näyttii vierahan näkösiltä..ja puolin ja toisin varmaan.Maattelin vaan,ett jos vähä,heh,äänenväriin ehtis totutella :)) kun,tiiäkkö,eihän meillä oo näitä tuttuja tekstejä missään puhekuplassa pään yläpuolella :)) (ehotellaankohan taas vuashuoltoo,heh)
Pusunpusunyöpusut***
 

Yhteistyössä