Tuppukylät maailmankartalla

  • Viestiketjun aloittaja Alkuvoima
  • Ensimmäinen viesti
Alkuvoima
Voiku mun ois tehny mielein laittaa,ett ""Tuppukylien viehätys"" mut ku mä ain tahon kaikkii tulemast välttää..:))tai en ny kaikkii...mut suurintaosaa :)) Laskelmoiva,heh,sanos tuo punkkiki kerran Tosi yllättyneenä,heh.
Vai sulla semmosii jännityksen paikkoi...""mitäs läksit"",sanos taas se yks pulttiboisAakehahmo männä vuosilta :))
no son kiva jos sovinnonhierontaa,pitää kai ne välit kunnossa olla :)) kerro sit,miten meni.
Tiiäkkö vaik mää ain ""mustina"" pyörin...nii emmä ny sil reissust palajavalles senthän.Son sun arkipäiväs..(en sanonu,ett harmaja,mut helmenharmaja ainaki mulla välil,se ei oo ollenkaan ruman kuulonen,eihän?¿ Son komiaa...)
nii,on muuten täälki :)),tiiät varmaan missä..ja paukahteluki just loppu,mä vaan ilman eestä nautin tunnelmasta:))
Ei oo mieli oikeen viel lähöllään tohon kahen pvän pääst,hmh,mikä lie..
*puss
 
Rantsulaises
No nymmä kässäsin keitä kahelix,heh,on ne ""kiimakaheleita"" kyl :)) met ei senthän :))
Pitäsköhän mun yösydännä tähän tarjontaan taas tutustuilla mut ei kovin kaksista kyl näin äkkisilmäilyl...piiskaa vaan ja elukoit,heh.Moomma sentään Terveel pohjal :))
Hrrr,kumma kylmä aalto tääl ny,ei ainaskaan,heh,oo vaihevuotiset sit viel..:))
*smakpusuiïi
 
tuppubönde
Voiii , ootsä sit ihana , heh ja kekseliäskin kun fan. Juu katsoi tuo matkalainenkin L-koodii . Oli flikat taas niin kiihkei että .Saas nährä miten käy. Kello on muuten jo yli kahentoist , että tänään on taas huomenna.
Juu kyl siel kaikenmoista on , jopa vähän kenkkuakin . Mut sit on tosi panijoita , niin että sängyt vaan natajaa.Ja nuo kun kovasti karkeita sanoja käyttää , niin en mää niist sanoist mutta ajattelen niitä tyyppejä , millaisia ne siviilissä on.
Niitä pikimustatukkia lävistyksineen jne. huh ! Muuten serkkutyttö tais olla vähän pössissä kun pitkin iltaa pisti textarei , frouva vähä ihmetteli et kuka . Vaan ei tuo kysele.
Siel näyttää Mette sitä kylmää tarjoavan . Toivotaan et paatilla on vähän lämpimämpää (mahtaako kuiskia )
Pusumuiskut , smax
 
Maalaisflikkas
No mulle kans yks tanttarainen ku ompi juhlatuulel..viestiä pukkaa nii etten sit ""laskuhumalaansa"" viitti ain kommentoiakaan ku vähä ärhäkäks yltyy,ei se mulle ärhäköi vaan kaikel maalimanmenol.Tuo pyys taannoin yhteen reissuunki kamuks mut onneks ei mulla lomaakan jäljel.Nii pahapäiseks ain heittäytyy..
Maalaislikka tippu nyt L-koodein kaa kärryilt(tai no jotain luontokuvaa mieles:) mut enhän mä sun sitä ""morsetusta"" kans tajunnu..enkä muuten tajuu vieläkään mist ne kirjainnro-yhtistelmät sait..:))mun kapulaan ei täsmänny..sää saakki sit käestpidellen :) kertoo minkä maan aapiskukoist oli kymysys :))minkähän kompan mää sul viäl keksin :))noheh,ehkä näis kontinkielis ihan kompaa väliin on...
Mää muuten joskus miätin sitä sunki lapsuusböndees..kartalt tutkin,onks siin ä:täki paril kielel ku siel ne ainaki harrasti...
Välipuss
 
Pstöises
Vaik se ""kaapunni"" ny ei ihan siin ""betoniseinän"" vieres oo..mut sit on semmonen ""liikkuvainen""..no onhan siin kaikenlaisii kylii..
Muuten onko rouvas samoi ikäluokkii vaiko jompaan kumpaan suuntaan?¿ Enks oo kauvan malttanu :))..vaik miel on tehny monesti kysyy..
No,ny alkaa teksti taas väistyy nukkumattilaisen tielt...
(miettii sun iltas kulkuu..:)
Puoliunest lähtevii**pusumuiskis suukkomaratoonei :))
 
Tuppukylän sankari
Kävi näköjään joku muukin , mutta minkäs teet. Se L-koodi on lesbo-ohjelma joka tulee telkasta tiistaisin myöhään. Kovia tyttöjä paneen toisiaan ja ovat vielä komeitakin. Eilen yks lesbopari yritti saada spermaa yhdeltä kaverilta kimppakivalla mut kun se kaveri rupes paneen kortsua , flikat kielsi ja kundi huomas mitä ne halus ja suuttu ja läks. Dorka heh !Flikat olis halunnu vauvan.
No nyt on rauha maassa ja oli aamupuurot tehtynä. Kaikki hoitelin kuten aviomiehen pitääkin , muuten mutta itse en saanut mitään . Vähän pelottavaa , toivottavasti se veltto käyttäytyminen koskee vain tätä rauhanprosessia. Muuten kulta voidaan olla pulassa , tai ainaski mää , huh!!!
Ja sulla nyt sitten se jännä retki . Vie vaikka saunaan siel ja tutki tarkkaan katseellasi kaikki strategiset alueet.Kun yläkerrassa ei oo mitään erityisen hienoo , niin jos kerrosta alempana (nauraa) Joudut kuitenkin raportoimaan kouluasteikolla 4-10.
Oikeen ihanaa reissua oli niin tai näin .
Pusumuiskis . Jaa pssst . hän on 3-vuotta vanhempi , varmaan siks viisaampi. Smax
 
Pssst-äijä
Katselin infosivua ja huomasin , jotta jos kyseessä on semmoinen lyhyt hyppy , ei siinä oikein viettelyaikaa jää . Mitä nyt simäpelii ja ""vahinkokosketuksia"" eri paikkoihin . Heh !Oon mä semmoinen kuiskija , että... ::))
Pusumuiskut. Smax
 
Kesäaikases
Metki siirryimme suviaikaan,ku ostovoimametujaki hakevat väliin kesämökkisille :)
Kuules,äläs ny paineita ota tuuppailusta..:))emmää mitään ravihevosta oo vailla..määhän menisin tonne elukkaketjuihin jos niin olis (huh)
Jos sääki luppaat ettet kovin hätkähtele jonsei tuukaan kurkikaula-senorita rimppakinttuineen..(heh,eiks kuulosta hienolta nuo señoritat :)),eikai semmosil riu'uil ny vois kaislikois hyppii,nilkat naksus poikki:))vaan onkai nuo naksunu kuiteski mut ylempää.
Huh,ihan suojases kuumottaaki,iihhanaa.
Vai,heh,arvosanoi pitää ladella.No kylhän me ny siel ilman saunaaki eevan asus suihkun jälkeen hypellään..:))siin tuo niit mun huihaisuojiiki kävi kommentoimaan,ett sexyt,heh,vaikkei ny nii julmetusti hörhelöt reunustanukaan :))
Voi,lämpöaalto,seku se ny aatoksen villihtee..:))
no,soli sit frouvas mielissään:))
namipusu
 
Pstsuviseuras
Psst.Emmä sillä tuppurakylääs kyselly,ett yrittäisin tunnistaa (heh,sen moisin ""nokkelana"" jo saanu selvil jos ois semmone ketkuilutarve ollu..kun kyl sustki on saattanu juttuu magazines olla ku Pyöreitä..ainaski malestamme oli ku kaikes mukana.Mut ei mul semmone ketkuilutarve oo)
Nii,miälenkïinnost vaan kyselin,ett missäs oot Paljainvarpain kivillä hypelly :))
Voi iihhana ku tääl kuumottaa seinustal,jos jäiski tähän..ois sit aamulla valamihina..
Lämpöaaltopusuja sinne tänne &muualleki**
 
riippakoivu
Heh , sie tunnistit sen uhkarohkia rotan syö. Vaasastahan minä olen kotoisin ja sieltä lähin opiskelemaan ja sillä tiellä olen. Se eka frouvakin oli sielt , mutta tunnetuista syistä se sitten herpaantu se juttu . (meinaan kun häistäkkän ei enää taxirahaa ollu)
Niin eikö Jussina niitä vihtoi muuten tehäkin ( muuten oot sinä tosi kiva ) se repliikkisi siitä mitä olet hakemassa . katotaan ny sano lääkäri.
Mää kyllä kovasti jännään sun puolestas kuinka käy siin loikassa täs , onko se jo huomenna.Jännääkö sua ?
Kyllä naiset vaan on ihmeellisiä , koko päivän on palvelu pelannu : ""saisko olla kaffeeta"" , ""mitä haluut syödä"" , ""otatko jätskiä "",""mees ny ruokalevolle"" jne. heh ! pitäiskö useammin ?
En minä odota tapaavani mitään Kanervan kultasta , kuhan tavattoman kivan flikan , jota on hauska pusia.
Niin , muuten pianhan saat nimet ja tittelit ja kaikki , (nauraa)
Täällä se hieno ilma on . Mä tykkään valosta . Muuten mun vapaa-aika alko kans aikamoisella pimiällä vaiheella.Piti oikeen Kalle Ackteelle mennä ja se sano et oon vakavasti sairas. Vuoden söin lääkkeitä. Siitä on nyt jo jokunen vuosi , mutta kumminkin.
Pusumuiskis sulle joka puolelle.
 
Koomikkoises
No,tunsinhan mää assanraflat :))
Kyl mää luulen,ett tost ylihuomisest kaikest ennakoinnist huolimat hauska reissu tullee..kikatus on jo alkant ja tollaki on jo nauru herkemmäs,työkireyttä kai hällä.Mua kuule jännää taas se maltanks olla paljastamatta mitään..:)ja mimmosen tarinan sepitän :).
Kun nuo vaatevalinnatki on ain nii naisil vaikeit,me päätimme ottaa mukaan koko karteroopin..Jos ei muut puuhaa nii muatinäytöstä sit toinen toisillemma..ja sää saat sit unelmoia mites menee sovitukset jne. :))
tiäsikkös muuten,ett mun kanssain samas merkis on kauhhia paljo kaikkii spedei,kinnusii,chaplinei,liikasii etc.riitta havukaisii ym. vakavamiälisii.Vaan kyl mää ain tolle ytärel tykkäänki kaik parraimmat sattumukset tilittää ku se nii kivast niille nauruuntyrskähtää..:))mut eiks se chaplinki aik vakava pohjimmiltaan..
Välipuss**
 
Jatkajas
Määs ny jatkan ettei ny ihan ""egoiluks"" mee puheenvuoro..:))
Eiks oo kiva kun sääki vähäks aikaa rauhan saat musta,joutuupi tuo täre kestään :) kun en mää ny koko aika näppäjätä kehtaa..Vaik mun saattaa tulla ikävä..iltasel/yösel en varm malta olla sulle juttelematta ku tuoki nii aikasten korsaa (jos vaan yhteys pelaa ja jos korsaa,tuo)
vai sua herroiks palvellaan,heh,naati ny kohtelust :)).Se mun exä oli kans vähä nii..ett ois potutki kuorinu lautasel jos ois luvan saanu,mää vähä ahistusin,joskus piti ihan ""ärjästä"" jot tajus :))
on tää valon aika kyl ihanaa mut mää kyl tykkään elokuun pimeistki jos vaan lämmint ku etälän yös,taikaa siinäki :))
hrr,taas tuulee..
Pusutteluja ny kaikkiin passailujen kaveriks**smuiskis
 
yökyöpeli
Kello on jo yli kaksi yöllä kun täs mahakipeenä valvon. Tuli syötyä porsaan kaslerii , ja kyllä se nyt tarttis uskoo , ettei ne mulle sovi. Nyt sitten saa pari tuntia tallustella kunnes se tasaantuu ja turvotus laskee.
Aamulla on akkunoiden pesu eessä . Frouva tahtoo klasit puhtaaksi ennen lähtöö sinne etelään. Niitä onkin täs huussollissa vallan perhanan pal , huh !
On toi kiva , jotta pääset matkalle vähän tuulettuun . Sääkin taitaa suosia . Tuo -tärhän ei tykkää kiikuttamisesta.
Kyllähän se palvelu pelaa juu mutta en mää kyllä sitä hintaa taas aikoihin maksa. Kun kerran ei tee mieli , niin ei.On sekin ihme , kun aikanaan toi oli oikein avarakatseinen pakkaus ja nyt yks siveyden sipuli jotta pian kirkos joutuu käymään muutoinkin kuin häis ja ristiäisissä. No ei toi vaadikaan mutta ei sitä rauhaa muuten ois saanu maahan.
Mitäs mun piti sanomani pusujen ohes ; juu että kaunihia unia ja pirtsakkana uuteeen päivään . Mää meenkin pankkiin ja haen paljon rahaa sukanvarteen kun noikin aikoo ruveta fittuileen (Tieto Enator ) - uus kämppäkin niil ihan hiirulaisten kodon lähellä.
Pusumuiskis , smaxks !
 
Pssst-äijä
Mutta se oli sitten kova naistenmies se Sapeliini. Mahtavan hyvä filmintekijä , tosin perfektionisti. Sinullahan sitten on tuollainen Lavean tien merkki , kun se on täynnä Spedei ja noin . Sekin tapatti ittensä turhaan . Rahaa ois kyllä ollu mennä tutkimuksiin. Kiva kaveri kyllä , mä olin pariin kertaan sen ohjelmissa.
Smaks !
Psst , psst -- se maha on jo paree , jospa oikasen tolle kakkossängylle.
 
Huhduunises
Oliha hankaluuksia päästä linjoille :(.Ehin frisyyrin tuoliski käyä istuksiis.Sattumalta osu tälle päivää.Mut emmä tolle ytärelle viittiny paljastaa..ois tullu paineita hälle ku vähän kade on:(
Olipa huhhuhpäivä! Ku yksin duunis ja kaikkee kekkerii värkätä..Ihan meinasin ärräpäitäki sulle päästellä (kai nuo ""setät sen näki eikä päästäny..),ei ois kyl tarvinu muutenkaan ku talon tuore dirikatar kävi mun niin hyväks taputteleen&kehuileen,heh,ett hymyyn veti suun :}).On muuten ihan nätin mallinen,sirpakka vaikkei ny mikään raskaansarjan huihai :)(mut maattelin,ett oisko ne raskaat vähä laiskimuksii liikkuun?¿Mul ei kokemust :))mut jos sul...
Vuii,sun massupipis..se sit onnex parani.
Ny kiiruusti silityskoneen kimppuun...
Eka ajopeli aamusel puksuttaaki,ei ny ihan kukonlaulun aik kuiteskaan.
Teilkö klasit kiiltää..
Pusun**muiskasui
 
gallupintekijä
Tekö uuden dirikan saitte . Kuinkahan kova luuta se on . Siivoo varmaan kaikki nurkat uusiksi.Hyvähän sekin joskus niin löytyy kaikki piiloutuneet villakoiruudetkin. ::))
Ei kovin raskaat huihait ole järin liikkuvaisia , kunhan sellaiset parahultaiset jotka mukavasti kämenkupilla nousee ja terhakoituu , nami.
Nyt sitten tutkit maisemat tarkalla katseellasi ja arvioit ihan gallupin malliin. A) maisemat yleensä, nojaa =4 ja hyvä =10 B) Kiertomatka kiinostaisi Enpä tiä = 4 Jees varmalla =10
C) kiertomatka mahdollinen Eipä taida =4 Taitaa muuten olla 10 . D )Suoritan joskus näissä maisemissa Tuskin =4 melko varmasti =10 . (kuiskaaja nauraa ystävällisesti)
Eikö muuten ole aika jännää kun elämään on tullu uusi aspekti ja on joku jonka kaa voi siitä jutella ja nautiskella . Nami !!(vaik ei muuta tapahtuisikaan )
Alakerran akkunat nyt puhtaat ja liostavat kuin se kuuluisa aarinko , Muuten oletko kokeillu aurinkovoiteiden laittoa toisen sääriin ja reisiin niin että rystyset iiiihan pikkusen tönäisee . Mä oon , mut mähän melkein kaikkea paitsi tulppaanien syöntiä. ::))
Meidän femalet tuleekin kotio tänään (muuten kello on nyt 18 noin)Saas nähdä mitä tuovat frouvalle ja mulle tuliaisia , laskujen lisäksi ::)) Vaik tietsikalt kyllä näkyy vast yks Visa-osto.
Oikein hienoa , ja mielenkiintoista matkaa . Nauti täysillä hyvästä ruuasta ja seurastakin ja naura paljon . Sekin kuulemma laihduttaa . Pusuräiskis !

Psstt : Mulla jo aika ikävä sun pienii koiruuksia Herra Huita ja neiti Haita . Anna niille pusit mun puolesta jos selkäs kestää kumartua . ::))
 
Naantalinaurinkos
Mää nauran jo nyt :}) ja hymmyilen :)) mikähän pisti kesken puultamaistuvan pakkaamisen kurkkiin..
Noheh,määpä arvioin ja pisteytän :))ja ties mitä peppuiki siel näkyy,kaikenlaisii :))kun tääl ihan tosissaan tuo nuoriso ainaski semmosii hampurilaisil ja pizzoil täytetyn näkösii..ja braatwurstii vyötäröllä.
On se tuore muuten pistäny tuuleen..ja ihan kivasti koristellu.Sehän ny ei mun oo..mut talon.
On se..mukavaa kun oot siellä :)) mietin täs yx kerta,ett ""mitä sitä pantiin leivän pääl ennenku oli floraa :)) täs on kuule joku tovi vierähtäny..lumiki muuttunu viheriämmäks etc.
Noheh,on sulki jännitysmomenttei femaleitten taholt:))
Nii,mä meinasin kyl,ett onks noi raskaitten kantajat ite laiskoi liikkuun :))?¿
Hymypususuukkoi**pitkin poikaa:})
 
Pstsis
Olikohan mun tuttuin tuol hiilloksena..:) ja mahtokohan se viimonen virke olla vihje..(siis siin aiemmas puheenvuoros,se kuvio)
voivoi,tär viestit ett kaik kasas ja mää viel mannekiinaan..
Pusutteluiset**
ps.Saattaapi olla,ett kenkä käy omilla teilläki,ku taas hältä ""vanha virsi""...""sielhän ei oo pakko ku sisätilois""..nojjoo ja merkitsevä katse.Oomma meki ku ""aviopari"",heh.No,onhan se hyvä,ett on päivystys sisä-ja ulkopuolel Purkin :))
mää siel tuules niit koulutodistuksii täytän,heh,tai sit tarkkailen aurinkolasien takaa..:))
pusunpususet**
 
liiho
Kultsu ---- ennen Flooraa söit titty ihan oikeaa voita (nauraa) ja jos oikein ymmärtäny oon , niin siit sun vattaski paisu jonkun kerran. Mut nyt saa Flooraa niin suolasena kun suolattomana.
Aurinkoklasit on hyvä keino , silloin voi niitä vastaankulkevia
katsella edestäkin ja arvuutella asioi , tiedät. Takaa taas jos katselee ja aattelee miten ihana olisi painautua selkä kaarella vasten sellaista peffaa , niin kyllä kantsuu ottaa mukaan paljo pikkareita , kun kosteusvaurioita tulee. _tären maisemat sit raportoit wautsi , kivaa.Minkäs färinen hää muuten on ?
Olis ihanaa jos sttuis kenkä kapaisemaan niin hyvin et joku hieno tulppaanikin löytys ihan oikeessen kukkaisleikkiin , mut se olis jo kait liian hyvä tuuri ollakseen totta .
Mutta jos menee vaan rentona ja avoimin silmin katselee maailman menoo , ei pety , niin ja syö tuhdisti .
Hitsi kun nyt en taas ymmärrä sitä hiillosjuttuu , mut meen katsoon jos löytäisin.
Pssst. sun tekstisi sai taas Amsterin kukkasen aukeen . ::))
Pusistus
 
Unikuviivartovas
Nii menikköhän siel ""hiljasel tulel""..
Kyllä tuo tumma on.Mut ihons ei oikein päivety..varsinkaan ku ei käsvartta paljoo paljastele,heh.Soon aik säntillinen mut kyl se huumorii :).Se ny ei aina vaan tota ""avoimin silmin"" niin ain kannata.Mut eikai se sen syy,ku on tupummasta viel..nii kestää vähän kauemman ku se varauksellisuus vieraisiin immeisiin häipyy (näin moon aatellu :))mut onkai siin luonteellaki osansa..mut ihan kiva tuo on :)
Kovast sulla on Matkaeväitä mulle :)) mahtuukohan ne kaik laukkuun ku nuo on jo aika täynnä...mut jos tiivistäis :)).Missähän se mun sisäinen maskuliini piilee..ku ei se noit garteroopei valikoides rynnänny apuun ollenkaan..:)
Pitkäkestoisii&säänkestävïiki makeita pussailuja**(kun enhän mä tiiä millon saan tären ""käsikoukusta"" rauhaa..:))
ps.Nautithan joo kaikest ""ravinnost"",heh
vieläpussailut***
 

Yhteistyössä