K
kyselevä
Vieras
Onko tietoa tarkemmin milloin uusi kuvasto ilmestyy ja milloin on taas kevään suurviikko?
Ja mitä emännänlahjoja on ensi viikosta lähtien?
Ja mitä emännänlahjoja on ensi viikosta lähtien?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja löytyy:viikolla 11 vaihtuu kuvasto.Emännänlahjana on täällä oulun tukussa nyt elegancekulho punainen 4,6l tai säilytysastioita kuvastosta 45? edestä.Maaliskuussa sitten silikonileipävuoka ja pieni kaavin tai viikolla 11 ja 12 pikakokki 3:n! 12vk on juhlaviikko,kannattaa kutsut pitää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja löytyy:viikolla 11 vaihtuu kuvasto.Emännänlahjana on täällä oulun tukussa nyt elegancekulho punainen 4,6l tai säilytysastioita kuvastosta 45? edestä.Maaliskuussa sitten silikonileipävuoka ja pieni kaavin tai viikolla 11 ja 12 pikakokki 3:n! 12vk on juhlaviikko,kannattaa kutsut pitää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kyselevä:Alkuperäinen kirjoittaja löytyy:viikolla 11 vaihtuu kuvasto.Emännänlahjana on täällä oulun tukussa nyt elegancekulho punainen 4,6l tai säilytysastioita kuvastosta 45? edestä.Maaliskuussa sitten silikonileipävuoka ja pieni kaavin tai viikolla 11 ja 12 pikakokki 3:n! 12vk on juhlaviikko,kannattaa kutsut pitää![]()
Nytpä tulikin Tupperilta jo tieto seuraavasta kampanjasta.
Eli emännänlahjavaihtoehtona MINI silikonileipävuoka+pieni kaavin!
Tommosta mulla ei olekaan, joten taidan valita sen.
Olisiko kellään vielä tietoa tuleeko tuolle 12 viikolle joku parempi vieraslahja ja jos niin mikä?
Alkuperäinen kirjoittaja Ihamieli:Alkuperäinen kirjoittaja kyselevä:Alkuperäinen kirjoittaja löytyy:viikolla 11 vaihtuu kuvasto.Emännänlahjana on täällä oulun tukussa nyt elegancekulho punainen 4,6l tai säilytysastioita kuvastosta 45? edestä.Maaliskuussa sitten silikonileipävuoka ja pieni kaavin tai viikolla 11 ja 12 pikakokki 3:n! 12vk on juhlaviikko,kannattaa kutsut pitää![]()
Nytpä tulikin Tupperilta jo tieto seuraavasta kampanjasta.
Eli emännänlahjavaihtoehtona MINI silikonileipävuoka+pieni kaavin!
Tommosta mulla ei olekaan, joten taidan valita sen.
Olisiko kellään vielä tietoa tuleeko tuolle 12 viikolle joku parempi vieraslahja ja jos niin mikä?
Onko vieraslahja sama kuin emännänlahja?
Alkuperäinen kirjoittaja kyselevä:No emännänlahja on emännälle ja vieraslahja VIERAILLE...
Alkuperäinen kirjoittaja Ihamieli:Alkuperäinen kirjoittaja kyselevä:No emännänlahja on emännälle ja vieraslahja VIERAILLE...
Ok, olen vaan ollut kutsuilla, jossa vieraille on joku pikkujuttu, ja niitä on miljuuna erilaista mistä valita. En jotenkin ajatellut sitä niin isona juttuna että siitä pitää erikseen kysyä.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:ei oo! minipurkki kai Oulun alueella vieraslahja,hieman moitimme sitä et "huono" kun on juhlaviikko et saattavat vielä vaihtaa johonkin parempaan.kun tammikuussakin oli exclusivekulho.