Tupperware, Partylite tms. myyjät kertokaas

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mua kiinnostaisi hirmuisesti alkaa yhden merkin kotimyyjäksi, mutta mietin kannattaako mun edes harkita moista, kun jännitän jonkin verran esiintymistä? Myyntikokemusta on jonkin verran puhelinmyynnistä, ja ajattelin lähinnä että tämän avulla ehkä pääsisin eroon esiintymisjännityksestä.

Entä kuinka tarkkaan teillä valvotaan sitä, että pidätte riittävästi kutsuja? Mitä tapahtuu, jos jostain syystä kutsuja ei tulekaan niin paljon kuin pitäisi olla? Tienaako hommalla mitään, saako kutsuilla käymisestä aiheutuneet kulut vähentää verotuksessa?

Kyllä se jännitys siitä aikaa myöden vähenee. Kokemus tuo varmuutta - vai mites se sanonta menikään... ;) Eli mitä enemmän esiinnyt, sitä paremmin se luonnistaa. Ja tällaisessa kotimyyntihommassa, kun yleisöä on suht vähän. Siis verrattuna esim. johonkin koulun / luokankin esitelmiin, joissa itseäkin aikoinaan jännitti ihan "sikana". Tai mieti itseäsi - jännitätkö noissa puhelinmyyntihommissasi vielä yhtä paljon, kuin ensimmäisellä soittokerrallasi?

Itse myyn Kotigastronomia, eikä meillä kukaan käske tekemään tiettyä kutsumäärää tiettynä aikana, vaan saat toimia ihan omaa tahtiasi. Tai kutsujen pitäminen ei ylipäänsä edes ole pakollista. Parhaimmat mynnit tietty tulee kutsuja pitämällä, mutta niiden pitäminen on täysin vapaaehtoista. Ja tienaaminen tietysti riippu siitä omasta aktiivisuudesta. Tuotteilla on 25 - 40%:n myyntikate, joten siitä voi helposti laskea, mitä pitää myydä, jotta pääsee tavoittelemiinsa myyntituloihin.

Jos / kun teet hommaa y-tunnuksella, silloin teet joka vuosi siihen liittyvän veroilmoituksen. Sehän tarkoittaa myös sitä, että silloin olet "kirjanpitovelvollinen" ja näin ollen kulut voi vähentää.

Yhteistyössä