No, itse jälleenmyyjänä olen tietysti hieman jäävi "kehumaan", mutta äidilläni sellainen on ja hän on ainakin tykännyt hirveästi. Itsekin pitäs kyllä hankkia, sillä joskus opiskeluaikoina olen ostanut oikein ammattilaisten käyttöön tarkoitetun pursottimen ( silloin noita ammattilaisvälineitä pystyi tilaamaan koulun kautta ), joku "Leipurien tukku" vai mikä sen valmistajan tai maahantuojan nimi oli... Se on tosi tukevaa ja vahvaa kangasta ja siinä on metalliset nuo koristepäät.. Tuo suuosa ei kuitenkaan kauaa kestänyt noita metallisia osia ( se kun pujotettiin sisäkautta ja se täytyi painaa tosi tiukkaan siihen suuosaan, ettei se "vuoda" ) ja se ratkesi saumoista ja nyt ne metallipäät ei enää mene tiiviisti tuohon pussin suulle ja kaikki kerma valuu sieltä välistä pois... Tuossa Tupperwaren pursottimessa on se hyvä puoli, että nuo päät laitetaan pussiin ulkokautta kierteellä, joten noita "ohivuotoja" ei pääse syntymään. Ja päätä voi vaihtaa kesken pursotuksen ( päinvastoin kun tuossa "ammattilaispursottimessa", jossa päät vaihdetaan sisäkautta, eli pursotin on pakko tyhjentää välillä ). Pussi on myös aika tukevaa kangasta, mutta tuota kerman sulamattomuutta ainakaan minä en allekirjoita. Kyllähän se sulaa millaisessa pussissa vaan , koska kädet luovuttavat lämpöä, kun siitä pitää kiinni ja näin tuo kermakin lämpenee ja "sulaa".
Ihan ohimennen vinkkinä voisin tietysti kertoa, että käyttäkää kakun koristeluun hylakermaa, sillä siitä tulee jämäkämpi vaahto ja se kestää sulamatta hieman kauemin kuin tavallinen kerma.