Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Myy-80:Pystytkö laittaan kuvan?
*Muoks* Kuulostaa munkin mielestä siltä, että on kärtsänny. Niissäkin on maksimilämpötila eli eivät kestä mitä tahansa. Ite pesen Tupperit aina yläkorissa, ettei varmasti käy vahinko. Kärtsäämiset ei kuulu takuuvaihtoihin, mut varaosista voit ostaa uuden kannen.
Alkuperäinen kirjoittaja rintintin:Alkuperäinen kirjoittaja Myy-80:Pystytkö laittaan kuvan?
*Muoks* Kuulostaa munkin mielestä siltä, että on kärtsänny. Niissäkin on maksimilämpötila eli eivät kestä mitä tahansa. Ite pesen Tupperit aina yläkorissa, ettei varmasti käy vahinko. Kärtsäämiset ei kuulu takuuvaihtoihin, mut varaosista voit ostaa uuden kannen.
en kyllä osta enää mitään tupperia! :headwall: mä käyn sit ikeassa.
ei ole vielä ainakaan isolla alalla, joten menee kyllä käytössä. tuo kansi on yli 20cm halkaisijaltaan, eikä mahdu yläkoriin järkevästi. pinta on siis noussut valkoiselle kuprulle, mutta sitä on ehkä 3 kohtaa ja reilun nuppineulanpään kokoinen on kupru.
Alkuperäinen kirjoittaja rintintin:en nyt jaksa tanskaksi täyttää tuota kaavaketta. ja aika tanskalta kuulostaa myös jälleenmyyjien verukkeet. kuten aijemmin sanoin, että ruokaa olen lämmittänyt sillä mikrossa. ja tulpankin olen aukaissut. uutta kantta en ala metsästämään, vanha menköön vielä, vaikkei ole ehkä niin hygieeninen.