Voi onneaonnea miljuunasti
Jenniferille ja pienille tytöntylleröille :flower: Aivan huippukiva kuulla tosiaan onnistuneista ja "helpoistakin" synnytyksistä! Ihan olivat kivan kokoisetkin tytöt, itse toivon täydestä sydämestäni saavani päälle kaksikiloisiksi nämä omani, kun ovat niin hentoja olleet noi yksösetkin.
Crofti: Mulla on nyt jo alkanut hieman ilmoitella lenkin jälkeen noi lonkat ja jotkut luut tuolla alapäässä (onko ne nyt sitten lantioluut) itsestään, jos oon vähänkin reippaammin lenkkeillyt sauvojen kanssa, niin jomottelee ja varsinkin yöllä ei tunnu mikään asento hyvältä.
Mä oon jo kysynyt tuolle 1,3 v tytölle hoitopaikkaa valmiiksi, sen tosiaan kuulemma näillä perusteilla saa pikaisestikin kun on tarve. Soittelen tuossa marraskuussa uudelleen ja aikomus on laittaa tyttö perhepäivähoitoon vuoden alusta (oon silloin n. rv 30). Siihen asti aattelin jaksella, vaikka jo nyt on nostelu ja pepun pesu välillä työlästä, mulla on tosi iso tää vatsa kyllä jo, en uskalla ees aatella millanen siitä tuleekaan!!!
Nään tätänykyä aivan käsittämättömiä unia, inhottaa oikein, ihan levottomia ja toisinaan niissä on kuolleita vauvoja jne...pitäsköhän huolestua :O Ilmeisesti oon ihan liikaa lukenut tuosta
TTTSstä ja se kummittelee takaraivossa. No, keskiviikkona on rakenneultra ja jos siellä kaikki on edelleen hyvin, aion kyllä pakottaa itteni rentoutumaan ja uskomaan että kaikki menee hyvin.
Liikkeistä: Tunnen kyllä päivittäni vauvojen liikkeitä, mutten mitenkään paljon, miten teillä muilla on tässä vaiheessa tuntuneet nuo liikkeet? Mulla on kuitenkin istukka takana ylhällä, ettei ole tuossa vaimentamassa edessä, noista liikkeistäkin otan paiseita sitten
Voivoi tätä odotuksen tuskaa, jakselkaahan siellä, mäkin koitan täällä...
TR ja Tiuhti&Viuhti rv. 19+5