Täällä kans vielä kokonaisena..
uniongelmia minullakin, johtuen kuitenki osittain stressistä, kun ei miehelle meinaa työpaikkaa löytyä..voipi olla että tässä vaiheessa joudutaan vielä pakon edessä paikkakuntaa muuttamaan, tällaiselta pikkupaikalta kun ei työpaikkoja löydy 50-100 kilometrin säteellä.. :/
Vauvoja varten hankinnat on jo tehty, pedit pedattu ja synnärikassi pakattu. Näillä näkymin synnytän normaalisti alateitse, jos ei mitään ongelmia ilmene. Itse asiassa ei olla synnytyksestä neuvola-/polikäynneillä vielä keskusteltukaan, huomenna on äitiyspolille aika, täytyy nyt kysellä synnytyksestä. jotenkin tuntunut kaukaiselta ajatukselta, kun esikoisella meni 13 päivää lasketun ajan yli, luulen että nämä syntyvät lasketun ajan tienoilla jos ei käynnistetä ennemmin. Ajattelin toivoa, että eivät käynnistä, saa mies lisäaikaa työpaikan etsimiseen, olisi kiva jos ei vauvojen synnyttyä enää siitä asiasta tarvitsisi stressata. Itse kuitenkin olen fyysisesti melko hyvässä kunnossa, vasemmalla puolella nivusissa vain liitoskipuja, muuten suht ok.
Jaksamista kaikille loppuodotukseen. Ja synnyttäneille voimia arjen pyöritykseen!
Marza 35+3