Jospa nyt kirjoittaisin itsekin, kun melkein joka päivä käyn täällä lukemassa kirjoituksia.
Tänään olin neuvolassa "mallina", kun siellä on melko uusi ultralaite ja esittelijä tahtoi jonkun kaksosia odottavan malliksi, jotta voi opettaa terveydenhoitajille laitteen ominaisuuksia. Oli ihan mielenkiintoista, ja kiva oli taas nähdä että vauvoilla kaikki oli hyvin. Kyselin taas sukupuolia, kuulemma ei pojan merkkejä näkynyt, mutta mitään varmaa ei voi sanoa vielä. Onneksi ens viikolla on jo lääkärineuvola ja ultra, jospa sitten jo saisi vinkkiä kumman väristä vaatetta vois alkaa hankkia.
Vaunuista, me ostettiin tutuilta käytettynä, en muista minkä merkkiset ovat, kun säilöimme tilanpuutteen vuoksi ne vielä varastoon. Näppärän oloiset olivat, vaikkakin miinuksena huomasin että työntöaisaa ei saa säädettyä, oli ehkä hiukan liian korkealla minulle.
Työkavereille kerroin heti samalla viikolla kun aloitin työt (n. rv12), mutta esimiehelle joka työskentelee eri paikassa kerroin vasta pari viikkoa sitten (n. rv20), kun mahakin alkoi jo näkyä selvästi. Varoittelin häntä, että saatan jäädä sairaslomalle jo ennen joulua, oli ihmeissään että niin aikasinko jo..
Mutta onnitteli kuitenkin ja toivotti hyvää vointia.
Vauvojen liikkeistä, oikeastaan viime viikolla aloin tuntea selkeitä potkuja ja "möyrimistä", huvittava huomata, että toinen vauvoista on paljon vilkkaampi kuin toinen. B-vauva tuntuu olevan melkein jatkuvasti liikkeessä (tälläkin hetkellä potkii) ja A taas tuntuu heräävän vasta kun itse menen lepäämään.
Unettomuudesta, tähän asti olen nukkunut hyvin, mutta viime yönä levottomat jalat vaivasi. Yleensä otan illalla yhden tai kaksi kalsium-magnesium -tablettia, jalkojen levottomuuden ehkäisyyn, mutta eilen illalla unohdin ja sehän kostautu..tunnin pyöriskelyn jälkeen sitten kävin tabletin ottamassa ja venyttelin jalkalihaksia, tunti-pari meni ennenkuin uni tuli. Loppuyön nukuin hyvin, mutta kyllä väsytti aamulla.
Peacock, toivottavasti saat apua unettomuuteesi neuvolasta.
Hyviä vointeja kaikille.
Marza87 rv22+1