Tuplarattaista haluisin mielipiteitä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bhunis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Bhunis

Jäsen
22.07.2007
740
0
16
Tuota olen itse katsellut ja haaveillut tuplarattaista...

Ja nyt kysyisinki hyviä linkkejä jossa olisi rattaita myynnissä...?!?

Ja toiseksi haluisin kysyä mielipiteitä mitkä tuplarattaat on mielestänne hyvät...Sillai plussat ja miinukset :))

jos vaan jaksatte vastailla olen todella kiitollinen :))

Mun suosikit Brion double wavet ja on kokemusta useammista kaksostenrattaista. Nämä meidän on kapeat silti tilavat, kevyet työntää ja nostella autoon, teleskooppinen heittoaisa, saa seisomalaudan, kuomun korkeutta voi säätää kun "kallistelee" kuomua eri asentoihin, jalkapeitto kuuluu hintaan. Meillä on näillä rattailla kolme käyttäjää 1v3kk, 2v7kk ja 3v7kk ja vanhinkin mahtuu rattaisiin tarvittaessa, yleensä laudalla. Jos miinuksia on pakko keksiä, olkoon se vaikka hinta (n.590? )
Googleen hakusanaksi brio double wave, niin löytyy mistä saa tilattua.

suosittelen!! on meinaa ollu jos monenlaista kaksostenrattaita mut nämä vasta sellaset ku aina kaivannut.tosi kevyet työntää vaik kyydis 2kk ikäinen sekä 1v9kk ja laudalla 15kiloinen =) heittoaisa plussaa,samoin kapeus ja keveys.miinusta aika kapeat istuintilat ku tavallinen brion pehmee kassi ei meinannu sopia =) hintahan huima onkin mutta nämä asinaki meillä lopulliset rattaat joten ajattelkin kerranki satsata.

Yhteistyössä