Tuplarattaat

Kaksostenrattaita tarttisin nyt 2kk vauvalle sekä 1v7kk esikoiselle, millaista systeemiä suosittelisitte? Mitkä mallit teidän mielestänne käytännöllisimpiä ja mukavia pukata? Emmaljungia kävin testailemassa mutta jotenkin kömpelöiltä tuntuivat.
 
on teutonian team alu s4 tuplat käytössä.Olen ollut tosi tyytyväinen,ei moitittavaa.Kääntyvät etupyörät tekevät tuplista näppärät.Ja ne on lukittavissa.Tilaa on molemmille lapsille hyvin,vauvalle mahtuu koppa hyvin omalle puolelle.Suosittelen :)
 
Meillä Easywalker duowalkerit. Olen ollut tyytyväinen, nyt puoli vuotta käyttökokemusta takana. Tosi kevyet työntää ja nostella ja etupyörät kääntyy helposti. Meillä vauvalla pehmeä koppa, kohta saa siirtyä istumaan ilman koppaa. Näppärät kaupoissakin kun ovat niin kapeat. Ei mitään moitittavaa!
 
Siisi team s4 ja erinomaiset kulkupelit. Ainoa miinuspuoli minun mielestäni on tavarakoriin tavaroiden laitto. Rungon putki on edessä niin, etä esim. kauppakassin laitto on aikastavalla mahdotonta. Tavarakori on kyllä iso, mutta tavarat on laitettava yksitellen. Loistavat tilat (markkinoiden leveimmät istuintilat). Meillä matkustaa vauva 4 kk ja taapero 2v. kooltaan 13 kg ja pituus 90 cm. Hyvin on tilaa istua ja maata kuomun alla. Ulkoleveys 79,5 cm, joten joissain kaupoissa voi tehdä tiukkaa mahtua kassalta läpi.
 
InI
meillä myös edessä tuplarattaiden hankinta! Lapsille ikäeroa tulee 1.5v. Kaipaisin kokeneempien neuvoja kummat olisivat paremmat/kätevämmät kaupunkikäytössä vierekkäin vai peräkkäin istuttavat?! Siis niin että olis mahd.helppoa kulkea kaupoissa ja julkisilla!
 
Ostettiin tuommoiset, Emmaljungien hinta kirveli sen verran pahasti kun ajattelin että käyttöikä on aikasten lyhyt. Suuret pyörät ja todella kevyt pukata, pehmeä kantokoppa mahtuu joten kuten kyytiin, ei kuitenkaan mikään tilavin. Jos tiedossa on että käyttöä todella tulee olemaan paljon ja fyrkassa löytyy, silloin en suosittele tätä mallia.
 

Yhteistyössä