Tuplarattaat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mamma"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Mamma"

Vieras
Pikkukakkonen tulossa ja tuplarattaat hakusessa. Lapsille ikäeroa tulee 1v6kk. Onko teillä kokemusta Britaxin B-Dualeista? Hyviä ja huonoja puolia?

P&T voisi olla toinen vaihtoehto muuten, mutta hintaero noilla rattailla on aika suuri.

Kiitos.

Mulla ei ole noista kokemusta, mutta meillä oli Emman Jule Twinit. Lapsilla ikäeroa 1v7kk. Eivät minusta olleet huonot vaikka edulliset ovatkin. Kulkivat talvellakin loistavasti. Ainoa miinus pieni tavarakori. Suht. hyvä jälleenmyyntihintakin noilla näyttäs olevan...

Kaverilla on Britaxin B- Dualit ja kehuu maasta taivaisiin. Ovat kuulemma tosi hyvät. Ostivat ensin Emmaljungan tuplat, joissa siis lapset vierekkäin, myivät kuukauden kuluttua lapsen syntymästä pois ja ostivat nuo Britaxit ja sanoivat etteivät vaihtaisi mistään hinnasta pois. Tosi kätevät myös siksi, että niitä voi käyttää myös yhdellä lapsella, kun mukana onkin vain toinen lapsista tai kun ensimmäinen kasva niin isoksi ettei enää kaipaa rattaisiin.

Meillä b-dualit ja ikäeroa 1 vuosi 3 viikkoa. Lumessa tosi raskaat ja istuimet on alamäet, eli asento ylhäällä sekä alhaalla huono. Muuten tykkään tosi paljon. Paremmat ku p&t koska molemmat saa makuulle ja yläosan saa myös käännettyä selkä menosuuntaan. Eikä ole väliä kumpi istuu ylhäällä ja kumpi alhaalla.

Meillä on käytössä P&T ja on mun mielestä hyvin vastannut hintaansa enkä pois vaihtais. B-dualia harkittiin myös, mutta ei sit ostettu niiden pienien etupyörien ja suht leveän taka-akselin takia. Niissähän on sitten muuten kyllä jotkut ominaisuudet paremmat kuin P&T:ssä. Mutta oletkos harkinnut näitä? Olis isot pyörät edessäkin joten pääsee talvellakin hyvin kulkemaan:

http://verkkokauppa.babystyle.fi/products/view/4709/pl#

Mä kuulin tosta vasta kun meille oli tuplat jo hankittu.

Yhteistyössä