TUPLARATTAAT VAI - VAUNUT

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maatuska mahallaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

maatuska mahallaan

Vieras
Nyt olis edessä tarve hankkia tuplarattaat tai - vaunut.

Kertokaahan kokemuksia, mielipiteitä, merkkejä, mitkä on mielestänne parhaat.

Omia kriteereitä olisi nämä: ilmakumipyörät, selkänojat erikseen, mieluiten heittoaisa (ja jos ei heittoaisaa, niin kasvot työntäjään päin mieluiten) .

Mitä eroja on rattailla ja vaunuilla? Käytössä olisi pehmeäkantokoppa, eli siis rattatkin menisi...
:wave:

hinta ainakin. oon tässä niit'ä kovasti kattellut. kävin lastentarvike liikkeessä ja hirveesti se mulle halus myydä carenan uusia tuplia. oli ne nätit kyllä,erilaiset kun vanhat. ja isot pyörät. en sit tiä mimmoset ne on työntää. sit se myyjä suorastaan haukku brion tuplat,on kuulemma niin raskaat ettei shoppaileen kannata kuvitella menevänsä. mä kuolaan niitä emmaljungan uudempia,en ny muista merkkiä,mut sisaruspaketinkans tulis maksaan jotain 800?

Meillä tuplarattaat pehmeällä kantokopalla.
Kyseessä siis sisarukset nyt 2.5v ja 1v.
Meillä Carenan kolmirattaiset; ilmakumipyörät, erilliset selkänojat, ei heittoaisaa
näissä kasvot menosuuntaan, mikä minusta välillä huono.
Ovat todella hyvät pukata ja kulkevat kelillä kuin kelillä.
Huonopuoli taas, että ovat isot.

Aikoinaan meillä oli sellaset peräkkäin istuttavat matkarattaat, mutta ne olivat raskaat työntää.

ilmakumipyörät -->en ottas, koska ne pitää lentokoneeseen tyhjentää, me matkustelemme siis.
selkänojat erikseen-->ehdottomasti

ottaisin rattaat, sellaiset, missä selkänoja menee makuulleen, siihen voi pieneki laittaa.
pahamaineisen hobby hallin kuvastossa oli jotku kivanoloiset.

Meillä on nämä ja en voi kuin kehua! Kevyet ja kuitenkin tosi vankat. Tavaraa mahtuu paljon kyytiin ja kapeatkin vielä (77cm), joten joka paikkaan mahtuu =) Näissä on ilmakennopyörät, jotka on mielestäni ovat paljon ilmakumeja paremmat. Kokemusta on ilmakumeistakin siis.
http://www.lastentarvike.fi/default.asp?docId=11971&paatuoteid=797&valikoimaid=1