Tupakoivan äidin maito on parempi vaihtoehto kuin korvike

Alkuperäinen kirjoittaja EevaRouva:
No itse olen polttanut satunnaisesti imetysaikana ja yrittänyt aina ajoittaa tupakan niin, että seuraavaan imetykseen olisi pitkä aika (esim. illat). Molemmat lapset ovat olleet terveitä, yksi korvatulehdus 1 vuoden aikana ja sekin n. 8kk iässä, jolloin imetys mitään suojaa enää juuri annakaan. Ei allergioita, eikä todellakaan mitään vieroitusoireita imetyksen lopetuksen yhteydessä, pah. Myrkkyjä on ihmisen elimistössä vaikka minkämoisia poltti tai ei, ihan ympäristön saasteetkin kerääntyvät ihmiseen eikä 100% puhdasta elimistöä ole varmaan muilla kuin vastasyntyneillä;)
tää on taas niin tätä mitä mä en käsitä ; että kun sitä paskaa tulee kehoon anyway, ni ihan sama että polttaako vai ei.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiskirätti:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja bambi07:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja bambi07:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Että taitaa se korvike olla aika myrkkyä :eek:
no just :headwall: :LOL:
No totuushan on se,ettei siinä ole minkäännäköisiä suoja-aineita vauvalle
enpä usko,vauva saa myrkkyä ja sekö on parempi?? ja mihin niitä suoja aineita tarvitaan,täällä 2 muksua ollut terveitä AINA!
Mutta tupakoivan äidin suositellaan kuitenkin ennemmin imettävän kuin antaa korviketta,mitä se jo kertoo?
Että lapsista tehdään jo pienestä vauvasta asti nistejä.
Lääkärien luvalla,valitettavasti
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiskirätti:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Nii-in, ei se korvike ole myrkkyä, mutta se ei suojaa 'myrkyiltä'
No eihän se olekaan myrkkyä,kasvaa se vauva silläkin.
:LOL: Sori, mutta mä oon nyt ihan sekaisin sun ajatuksenjuoksusta :D
:D Aika surullista on tässä se,että taas tupakoitsijat saa lisäsyyn polttaa imetysaikana.
Tarkoitin vaan että imetys on aina parempi vaihtoehto kuin korvike,tosin ei silloin saisi polttaa pätkääkään.
 

Yhteistyössä