TUPAKOIVA NAINEN

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja RIKSU
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

RIKSU

Vieras
Kiihottaako muita savuke naisen kauniissa käsissä/punaisten huulien välissä? Olen itse kokenut ja tuntenut mille tuntuu: Pyysin kerran vaimoani pikku leikkiin Hän puki korkeat saappaat jalkaan korsetin leveän mustan vyön lanteilleen Menin sängylle selälleni jalat levällään pari tyynyä pyllyn alle sitten hän otti mustan ohuen ja paksun vyön ja alkoi piiskata muutama isku osui kiveksiini ja sai minut ulvahtamaan Sitten hän helli pussejani ja antoi suukon pippeliini Tämän jälkeen hän sanoi odota siinä tulen kohta makasin hetken ja hän tuli vessasta tupakka kädessä istuen viereeni Hän siveli pussejani ja kysyi kestänkö pikku nipistävän kivun Arvasin ja pelästyin kuitenkin Hän lupasi olla hellä laitoin silmäni kiinni tunsin kun hän otti pussini käteensä ja sitten auuh sattui kovin kun hän painoi palavan tupakan kivekseeni ja viellä muutaman kerran ja toiseen oikein kunnolla nyt itkin jo ja hän hyväili ja runkkasi hellästi minua lopuksi laittoi hunajaa haavoille se lievitti ja ollaan kokeiltu toistekin Nautinto

Ihan samaa mieltä olen.Minulla on täysi stoppi saman tien jos nainen tupakoi. Ehkä seksin harrastaminen satunnaisen kanssa voi toimia, mutta en yksinkertaisesti voi kuvitella seurustelevani koskaan tupakoivan naisen kanssa. Niin se vain on...itse en tupakoi. Minulle tupakointi kertoo yksinkertaisesti vain siitä, että on välinpitämätön terveydestään ja ruumiistaan.

Ehkä itsemurha vietti on aika korkealla! Ja koko homma perustuu juuri siihen hyvään, joka on petollinen ja ällöttävä! Onneksi ei ole vielä tupakkayskää kiusana, se sessiosta vielä puuttuisi! Olisi limaa vähän enemmänkin sitä!

Se kärventynyt iho vasta kuvottaakin. Melkein tulisi mieleen, että naisi tulipalossa menehtynyttä, ja se vasta olisikin pervoa. Mihin tämä provo oikein johtaakaan.

Kaikkea täällä on mutta kun aletaan oikeein kunnon meno menee pupu housuihin katsokaa ajan sivuja netistä jos osaatte englantia Meitä on monta alan harrastajaa Te ette oikeasti tajua tätä hommaa eikä ole tarvis

Tupakoiva nainen haisee pahalta. Kun hänen hajuaistinsa on heikentynyt, niin hän laittaa puolilitraa Channel 5:sta peittääkseen sen ällöttävän nikotiininrasvan hajun. Lopputuloksena on oksettava imelä löyhkä.. Tupakoivalla voisin sanoa, että jos poltat, niin älä laita hajuvettä. Menee kalliit hajuvedet ihan hukkaan. Se on valinta kysymys, tuoksuuko hyvälle, eikä polta, vai tuoksuuko pahalle ja polttaa.

Tämä ei muuten ole vitsi, eikä provo.

Yhteistyössä