H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:Se on kuvottavaa. :x
Miehen vanhemmat polttaa, myös autossa. :/
Alkuperäinen kirjoittaja Tiuhka:Mies joskus omassa autossaan polttaa, mutta harvemmin. Mun autossa jossa myös lasta kuskataan ei polta kukaan.
Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:Se on kuvottavaa. :x
Meillä appi avokkinsa kanssa toi meille kerran vauvan korisängyn. Se sänky oli noin 2 tuntia niiden autossa ja haisi kun keskiolutpub (vanhoina aikoina)i :x Ihan kiva oli yrittää saada sitä palvausta pois patjasta ja itse sängystä.
Ne valehtelematta polttaa ketjussa.
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:Se on kuvottavaa. :x
Meillä appi avokkinsa kanssa toi meille kerran vauvan korisängyn. Se sänky oli noin 2 tuntia niiden autossa ja haisi kun keskiolutpub (vanhoina aikoina)i :x Ihan kiva oli yrittää saada sitä palvausta pois patjasta ja itse sängystä.
:x Voin kuvitella!
Mulle tulee ihan oikeasti kova päänsärky jos joudun miehen vanhempien autossa matkaamaan, oikeen pölähtää niistä penkeistä se röökin p.aska lemu..
Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:Se on kuvottavaa. :x
Mulle tulee ihan oikeasti kova päänsärky jos joudun miehen vanhempien autossa matkaamaan, oikeen pölähtää niistä penkeistä se röökin p.aska lemu..
Mä saan jo huonon olon kun appi käy kylässäSiis se tunkkasen tupakan haju on kyllä ihan omaa luokkaansa.
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:Se on kuvottavaa. :x
Mä saan jo huonon olon kun appi käy kylässäSiis se tunkkasen tupakan haju on kyllä ihan omaa luokkaansa.
Niin mäkin kyllä, mut en tiedä voiks sitä pistää savuttelun piikkiin..![]()
Mökkeilykin tuntuu olevan yhtä tupakkaa ja kaljaa, ja kun sitä pitää siinä kuistilla vetää posket lommolla niin haisee sitten kivasti se koko mökkikin, vaikka hehän eivät sitä myönnä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Poltetaan autossa jos ei lasta kyydissä.
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:[quote="apassin kyynel
Onkohan meillä sama appiTosin oma appeni ei poistu kotootaan noiden "harrastuksiensa" pariin. Kotisohvalla se kaikki käy kotoisammin
![]()
Mun apella oli vuosikausia vuokramökki, jossa harrasteli noita omia ilojaan kesät. Mutta kunnon mentyä jäi sit sinne kotisohvalle. Elämäntapojaan kun se ei ole valmis muuttamaan vaikka henki menis. Tosimies juo kaljaa, polttaa ketjussa syö laardia läskin päällä ja välttelee liikuntaa. Kaikki terveystuotteet on pelkkää paskanjauhantaa ja vauvallekin täytyisi kuulemma antaa karvanen läskinpala käteen niin jo elämä muuttuisi iloksiAlkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:Alkaa pahasti kuulostamaan siltä.. :kieh:
Paitsi että mun "apelleni" tosiaan mökki on kalleinta mitä maa päällään kantaa, se on mentävä joka ikinen viikonloppu sinne keskelle ei mitään, kera tupakoiden ja kaljojen, unohtamatta kahvikonjakkia.. *irvistys*
Ruokkii se siellä sentään lintuja. :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:Mun apella oli vuosikausia vuokramökki, jossa harrasteli noita omia ilojaan kesät. Mutta kunnon mentyä jäi sit sinne kotisohvalle. Elämäntapojaan kun se ei ole valmis muuttamaan vaikka henki menis. Tosimies juo kaljaa, polttaa ketjussa syö laardia läskin päällä ja välttelee liikuntaa. Kaikki terveystuotteet on pelkkää paskanjauhantaa ja vauvallekin täytyisi kuulemma antaa karvanen läskinpala käteen niin jo elämä muuttuisi iloksiAlkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:Alkaa pahasti kuulostamaan siltä.. :kieh:
Paitsi että mun "apelleni" tosiaan mökki on kalleinta mitä maa päällään kantaa, se on mentävä joka ikinen viikonloppu sinne keskelle ei mitään, kera tupakoiden ja kaljojen, unohtamatta kahvikonjakkia.. *irvistys*
Ruokkii se siellä sentään lintuja. :saint:![]()