Tupakoinnista

  • Viestiketjun aloittaja Entykkää
  • Ensimmäinen viesti
Entykkää
Olen tapaillut erästä miestä, joka on todella ihana ja saa mut iloseksi ja olen kuin teini, kun ajattelen häntä.

Mutta tupakointi on jotenkin todella ällöttävää. En haluaisi seurustella. Sukulaisistani ei kukaan polta, ainakaan julkisesti... Ajattelen tyhmiä asioita, esim että miten voimme mennä kyläilemään vanhemmilleni viikonlopuksi, jos toisen pitää mennä polttamaan...

Alussa kun mainitsin että en pidä tupakoinnista, hän puhui, että on lopettamaisillaan ja voi koska tahansa lopettaa... Eipä kuitenkaan ole lopettanut. Tiedän, että tämä pitää musta todella paljon, mutta jotenkin tuntuu väärältä antaa hänen pitää minusta niin paljon, koska en ole varma pystynkö suhteeseen...

Mitä tekisitte mun tilanteessa? Voiko tupakointi olla este suhteelle?
 
nohhh
Riippuu tietty ihmisestä onko este suhteelle.. joidenkin mielestä on mut vaikka en itse polta niin mun mies polttaa. samaten jos olisin sinkku ja ihastunut palavasti toiseen niin tupakointi ei olisi este mutta arvostaisin sitä ettei tupakoiva kumppani tulisi röökin jälkeen hönkimään muhun päin vähään aikaan..
 
Ringula
Tuo asenteesi ei ainakaan auta tupakasta irtipääsemiseksi. Koita olla tukena, älä laittamassa koko suhdetta poikki. Lopettaminen ei ole helppoa, joten ole siinä tukena.
 
ghjk
Itse olen ollut suhteessa, jolloin mies tupakoi ja minä en. Ei se minua häirinnyt, vaikka en tupakasta välittänytkää... Kunnes aloin itte tupakoimaa, nii sen hetkinen äijä pyys mua lopettaa, koska ei tykänny.. Yritin kumminkin, mutta enpä siltä erikoista tukea saannut, joten alotin uudestaa ja suhdekkin kyllä loppu, mutt muista sysistä.. Hyvä vaan, koska en kelvannut sellaisena kuin olin... Mutta omasta mielestä, et voi toista lopettamiseen painostaa. Muuten siitä ei mitään tule. Äijän pitää itte olla siihen ensin valmis...
 
vierass
Alkuperäinen kirjoittaja Entykkää;30691982:
Voiko tupakointi olla este suhteelle?
Minun kohdallani olisi, minä en voisi olla tupakoivan kanssa. Mutta en sen takia, että mitä sukulaiset tai muut siitä olisivat mieltä, vaan ihan itseni takia. Mikään ei ole niin turn-off kuin tupakointi.
 

Yhteistyössä