Toivottavasti onnistut, toisilla purkat ja laastarit ehkä toimivat,itselläni ne eivät koskaan auttaneet, luja tahto ja päätös onnistumiseen ovat varmaankin kaiken a ja o lopulta. Noilla Tiitiäisen äidin mainitsemilla lääkkeillä olen kyllä kuullut minäkin monen onnistuneen. Miehellä olisi jo resepti valmiina jolla ne hakea,kalliita toki ovat,mutta olen sanonut että olen valmis ne maksamaan jos vain ne lopulta hakisi. En nimittäin haluaisi että meidän perheessä molemmat joutuvat kohtaamaan saman asian kuin mitä itse käyn nyt läpi.
eli poltin kaiken kaikkiaan melkein 20v. Joka raskauden (neljän) ajaksi lopetin,se oli yllättävän helppoa,mutta kolmen ekan raskauden jälkeen aina palailin vanhoille tavoille,kuka tietää miksi. Joulukuussa 07 aloin odottaa kuopustamme,olin jo pidemmän aikaa kärsinyt kaameasta yskästä,varsinkin aamuisin. Lääkäri epäili astmaa,käytin astmalääkkeitä koko raskauden ajan. Vauvan synnyttyä oli ollut puhe että tehdään tarkemmat tutkimukset jotta tulokset olisivat todenperäisemmät.
No,astmalääkkeillä ei todettukaan olevan sellaista vaikutusta kuin pitäisi, pari viikkoa sitten kävin spirometriassa ja tulos näyttää siltä ettei kyseessä olekaan astma, vaan keuhkoahtaumatauti..Tässä nyt kutsua odottelen keuhko-osastolle jatkotutkimuksiin,mutta aika varmaa tuon keuhkoahtauman todennäköisyys spirometrian perusteella on.
Kerroin tämän,koska toivon voivani tsempata sinua jollain lailla,terveys on kuitenkin niin iso juttu että sen eteen kannattaa tehdä töitä ja sen menetystä ei varmaankaan oikeesti tajua ennen kuin sen meinaa menettää. Ja minäkin olen vasta 34-vuotias!
tulehan kertomaan miten olet onnistunut, ja pidän peukkuja sinulle!