Tupakoinnin lopettaneet :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja savutonko?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

savutonko?

Vieras
olen nyt ollut maanantaista lähtien polttamatta.sitä ennen poltin n. 10-15 savuketta päivittäin ja vuosia on kertynyt tupakoinnin parissa...öhöm...n.15v.
nyt suuresti hämmästelen,etten juuri lainkaan kaipaa tupakkaa,ei oo vierotusoireita,pientä päänsärkyä lukuunottamatta...muutaman kerran melkeen vahingossa ollu menossa tupakalle,mut olo menny nopeesti ohi...onko tää oikeesti näin helppoa vai onko odotettavissa vielä tuskallisempaa kokemusta?eikö aina sanota et 3. ja 4. päivä pahimmat tuskat?
ja tosiaan päätin vaan yhtäkkiä lopettaa ja käytössä ei siis mitään korvaavia nikotiinijuttuja eikä mitään lääkekuuria!
Kokemuksia,thanks :)

ei ole oikeesti niin helppoa niitä "himotuskausia" tulee ainakin mulle enempi alkoholia nauttiessa tai kun hermot käämähtää kunnolla ni tulee fiilis että nyt kun sais sauhut. lopettamisesta on nyt aikaa noin 7v ja kyl on muutama aski senkin jälkeen tullu maistltua. ennen baarit oli mun pahiksia kun sielä yleensä huppelissa tupakan tuoksussa oli. nyt kun laki kieltää niin on viihteelläkin hieman helpompaa ei ihan niin paljon tee mieli. (sauhuttelin hieman alle 10v)

isäni on ollut nyt 12v polttamatta ja kyllä hällekkin viel tulee fiiliksiä että nyt sauhut. (hän ehti polttaa 40v)

En voi sanoa että olisin lopettanut, olen vain tauolla :D . Mutta 2,5 vuoteen en ole selvinpäin polttanut. Viihteellä ollessa tulee poltettua (hyvin vähän enää silloinkaan) ja riippuu paljon myös porukasta, missä juopottelee, jos ei ketään muuta ole kuka polttaa, nii en sitten minäkään, mutta sitäkin tapahtuu hyvin harvoin, ku ei sitä jaksa enää nykyään hippaloida ympäri kyliä.
Mulle ensimmäinen viikko oli se kaikkein helpoin. Sen jälkeen oli joitakin kuukausia, ku teki mieli vähän väliä tupakkaa. Ja nyt ei tee tiukkaakaan olla polttamatta, vaikka kaveri vieressä polttaisikin.

Iteki lopetin 10v sauhuttelun jälkeen kun aloin odottaa esikoista. Joskus saatoin sitten myöhemmin baarissa muutaman olusen jälkeen poltella muutaman, mutta sekin sitten jäi kun siitä tuli ihan hirveä darra!
Nykyään ei tee yhtään mieli, ja ällöttää ku mies tulee röökiltä hönkäileen viereen :x

Onnea lopetukseen! Yks tuttava lopetti n puol v sitte kertaheitolla ja on aivan fiiliksissä miten helppoa hällä on ollu =)

Olet onnekas. Minulla oli todella voimakkaat vieroitusoireet. Kylmää hikeä, säpsähtelin hereille tunnin välein öisin. Tärinää, pahaa oloa. Kesti viikon. Mielihalu kesti kuukausia.

Yhteistyössä