Tupakoinnin jälkeen rohinaa ja yskää?????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja EXröökaaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

EXröökaaja

Vieras
MOI!
Lopetin tupakoinnin kokonaan reilu viikko sitten. Sitä ennen vain 3-5tupakkaa/pvä ja vuosi sitten noin 10kpl/pvä. Kuitenkin polttanut noin 14 vuotta.
Mitään yskää tai limaa ei ole koskaan tullut, mutta lopettamisen jälkeen rohisee vasemmassa keuhkon alapuolella kun hengittää rauhallisesti ja syvään. Lisäksi saan kuivia yskänpuuskia, muttei puhettakaan että tuolta mitään lähtisi irtoamaan.
Kellään muulla alkanut rohina lopettamisen jälkeen? Todella rasittavaa kun tämä rohina ollut nyt sen viikon putkeen eikä loppua näy :/

Itse polttelin noin 15 vuotta. Mainitsemaasi köhää oli noin viikon, mutta ystävillä on jatkunut useamman viikon lopettamisen jälkeen. Tervat ja muu kura sieltä tekee lähtöä. Voi aika pa..ka maistua kohta suussa, mutta kyllä se siitä. Jos kovin häiritsee, käväse lääkärillä kuunteluttamas keuhkot.

Muistaako joku aiheuttiko menthol savuke nesteen kertymistä keuhkoihin vai oliko vain satua?

Joo mieki oon kuullu tuosta että se menthol kerryttäs nestettä mutten tiedä liekkö sillä perää... Ite alottelin joskus punasella ja siirryin siniseen ja tuossa lopussa pari vuotta polttelin venäläistä vihreetä L&M.. Onneksi ei oo tehny oikein mieli edes röökiä vaikka tuo miekkonen polttelee sitä askin pari päivässä. Lähinnä haisee harvinaisen pahalle.
Oon tässä ollu pariin otteeseen menossa lääkäriin, mutta vielä en oo "vaivan" tähden sinne astellu. Jos tässä vielä oottelis meneekö ohi.

Yhteistyössä