Tupakoijat ovat tyhmempiä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Timppa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Timppa

Aktiivinen jäsen
17.11.2007
28 889
2
36
Tuoreen tutkimuksen mukaan tupakoijilla on heikompi älykkyysosamäärä kuin tupakoimattomilla, ja mitä enemmän henkilö polttaa, sitä huonompia myös älykkyystulokset ovat.

Ja tämäkö sitten oli uutinen? :o

Tutkimuksen mukaan älykkäät miehet eivät petä vaimojaan yhtä todennäköisesti kuin tyhmät. Ja mitä älykkäämpi mies on, sitä epätodennäköisemmin hän tulee pettämään.

Ja tämäkö sitten oli uutinen?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tutkimuksen mukaan älykkäät miehet eivät petä vaimojaan yhtä todennäköisesti kuin tyhmät. Ja mitä älykkäämpi mies on, sitä epätodennäköisemmin hän tulee pettämään.

Älykäs nainen varmaan ihan biologisesti syistä pettää?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Saman tutkimuksen mukaan myös uskovaiset ovat keskimäärin muita tyhmempiä.

eipä tuo uutinen ole.
sitä minä en ymmärrä miksi tupakkaa ei rinnasteta vaikka kannabikseen - tosin kannabis ilmeisesti usein terveellisempää poltettavaa jalostamattomuutensa takia :whistle: :whistle:
molemmista saa pössikset, molempiin jää koukkuun, mutta vain toinen on laillinen.

ja todellakin, ei vaadi älyä myrkyttää itseään ja vielä maksaa siitä :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:
eipä tuo uutinen ole.
sitä minä en ymmärrä miksi tupakkaa ei rinnasteta vaikka kannabikseen - tosin kannabis ilmeisesti usein terveellisempää poltettavaa jalostamattomuutensa takia :whistle: :whistle:
molemmista saa pössikset, molempiin jää koukkuun, mutta vain toinen on laillinen.

Kannabistahan ei ole mikään pakko polttaa. Nikotiiniin jää pahemmin koukkuun, vaikeampi vieroitus kuin hepoaddikteilla. Onneksi mikään tuollainen ei ole kiinnostanut, kiittäiskö sitä älyä sitten siitä? Yläasteella muiden impatessa liimaa/bensaa, maksaessa luonnossa vanhemmille pojille viinasta/tupakasta tms., istui meikäläinen kotona nenä kirjassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:
eipä tuo uutinen ole.

Kannabistahan ei ole mikään pakko polttaa. Nikotiiniin jää pahemmin koukkuun, vaikeampi vieroitus kuin hepoaddikteilla. Onneksi mikään tuollainen ei ole kiinnostanut, kiittäiskö sitä älyä sitten siitä? Yläasteella muiden impatessa liimaa/bensaa, maksaessa luonnossa vanhemmille pojille viinasta/tupakasta tms., istui meikäläinen kotona nenä kirjassa.

Tupakkahan koukuttaa eniten sosiaalisesti, huume- ja alko- ongelmat voi helpottaa huomattavasti kun entinen elämänpiiri vaihtuu, mutta tupakan kanssa eletään oikeasti koko elämä - et voi välttää tilanteita joissa polttaisit, sillä tupakka nivoutuu jokaiseen elämäntilanteeseen.

Mä oon itse polttanu teini-iästä siihen saakka kun aloin odottaa esikoista, ja tiedän kuinka vaikeaa sille on sanoa hyvästit, niin kuin vanhalle ystävälle

:whistle:

Juuo minäkin taistelen sen asian kanssa että lopettaisin tuon tupakoinnin. Se on kamalan vaikiaa, mutta ei minun mielestä ihminen joka on alkanut polttaa ole välttämättä tyhmempi kuin ihminen joka ei polta.
Vaikka toisaalta, kaikki nykyään tietää mitä siitä seuraa ja lukeehan se askissakin joten.. :D

Yhteistyössä